Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - بهمن غنوی گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه، واحد شماره سه بخاری سیکل ترکیبی که برای انجام تعمیرات نیمه سنگین از مدار تولید خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های مربوط به مدار تولید برق بازگشت.

بازدید یاتاقان‌های هیدرو توربین، تعویض گاید گرافیتی هیدرو توربین، بازدید و رفع عیب مین کنترل استیم والو، انجام تست‌های غیر مخرب بر روی یاتاقان‌های توربین، دمونتاژ و تست پره‌های روتور ژنراتور و یاتاقان ژنراتور، بازدید و رفع عیب لاستیک‌های ضربه گیر فن‌های برج خنک کننده و‌ای سی تی، دمونتاژ و مونتاژ روتور ژنراتور از اقدامات انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از والو‌های اصلی توربین، بازدید از الکتروموتورها، پمپ‌ها و فن‌های ۶.۶ کیلو ولت و ۴۰۰ ولت، بازسازی و رفع نشتی از فیدواتر هیتر بویلر، انجام انواع تست‌های الکتریکی بر روی ترانس‌های اصلی و ژنراتور، همچنین بازدید از بریکر‌های ۶.۶ کیلو ولت و مدارات فرمان آن، تست رله‌های حفاظتی به همراه بازدید، سرویس و کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیقی توربین و کولینگ از مهمترین اقداماتی بود که متخصصان تعمیرات نیروگاه شهیدرجایی در این واحد انجام دادند.

علاوه بر واحد شماره سه بخاری سیکل ترکیبی، هم اکنون واحد شماره سه گازی این نیروگاه نیز برای انجام تعمیرات اساسی و آر آی کمپرسور از مدار تولید خارج شده است و در دست تعمیرات قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه برق تولید برق تعمیرات نیروگاهی واحد شماره سه مدار تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندار سمنان گفت : با حمایت دولت در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان برای بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید ، دو هزار و ۵۰۰ نفر به کار خود بازگشتند.
در سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور به سمنان، جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد صنعتی و بازگشت آنها به چرخه تولید برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • تولید برق با الهام از کرکس (+عکس)
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی