Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز به تدریج در نواحی شرق و شمال شرق کشور بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت شروع شده است. همچنین در نیمه غربی کشور، سواحل خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران و وزش باد شدید موقت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز آینده 17 بهمن در سواحل شرقی خزر و بخش‌هایی از خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش‌ها ادامه دارد و اوایل وقت دوشنبه بارش پراکنده در شمال شرق داریم که به تدریج این سامانه از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری جوی پایدار در اغلب نقاط کشور داریم.

ضیائیان با اشاره به وزش باد شدید در روز جاری از شرق، جنوب شرق و مرکز کشور همچنین دامنه‌های جنوبی البرز اظهار داشت: این شرایط تا بعدازظهر فردا در استان‌های قم، مرکزی، البرز، تهران، سمنان و شمال اصفهان ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در سواحل خزر و اردبیل و فردا در شرق و شمال شرق کشور کاهش دما بین 8 تا 12 درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، گاهی باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 9 درجه و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 25 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 19 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی گفت:‌ فردا در 25 مرکز استان کمینه صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی باد شدید یخبندان وزش باد شدید مرکز استان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش دما از روز شنبه گفت: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری، امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق (در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال‌شرق استان) و احتمال بارش پراکنده (در بقیه مناطق استان) خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این ایام به‌ویژه امشب، وزش بادها به خصوص در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که برخاستن گردوخاک موقت نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و شمال خلیج فارس تا اوایل شنبه مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۸.۵ و دهدز و ایذه با شش درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش و همچنین حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ و حداقل به ۱۴.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 739881

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • چادرنشینان نوروزی مستقر در طبیعت ایلام سازه‌های خود را محکم کنند
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد