Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@16:52:49 GMT

سرما و یخبندان در 25 مرکز استان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۷۲۹

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در شرق و مرکز کشور همچنین دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید داریم که این شرایط تا بعدازظهر فردا در برخی نقاط‌ استان‌های مرکزی، قم، تهران، البرز و سمنان حاکم است. ناطقان: صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز به تدریج در نواحی شرق و شمال شرق کشور بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در نیمه غربی کشور، سواحل خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران و وزش باد شدید موقت داریم.

وی افزود: روز آینده 17 بهمن در سواحل شرقی خزر و بخش‌هایی از خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش‌ها ادامه دارد و اوایل وقت دوشنبه بارش پراکنده در شمال شرق داریم که به تدریج این سامانه از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری جوی پایدار در اغلب نقاط کشور داریم.

ضیائیان با اشاره به وزش باد شدید در روز جاری از شرق، جنوب شرق و مرکز کشور همچنین دامنه‌های جنوبی البرز اظهار داشت: این شرایط تا بعدازظهر فردا در استان‌های قم، مرکزی، البرز، تهران، سمنان و شمال اصفهان ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در سواحل خزر و اردبیل و فردا در شرق و شمال شرق کشور کاهش دما بین 8 تا 12 درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، گاهی باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 9 درجه و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 25 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 19 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی گفت:‌ فردا در 25 مرکز استان کمینه صفر و زیر صفر درجه خواهد بود. منبع: فارس برچسب ها: سرما ، یخبندان ، سازمان هواشناسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرما یخبندان سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی وزش باد شدید مرکز استان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • آخرین جزئیات پیش‌بینی بارش‌ها و دمای هوا تا مهر ۱۴۰۳ / لانینا جایگزین ال‌نینو می‌شود؟
  • رگبار و رعدوبرق در این استان‌ها/ خنک‌ترین و گرمترین مرکز شهرها کدامند؟
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور