Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@14:33:02 GMT

وام ازدواج هم بدون ضامن می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۵۴۶

‍‍‍‍‍‍

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ وام بدون ضامن؛ یکی از جدیدترین اتفاقات این روزها در حوزه تسهیلات. قرار بر این شده تا بانک‌ها موظف شوند بدون ضامن تا ١٠٠میلیون تومان تسهیلات دهند. پیش از این نیز یکی از مشکلات وام‌گیرندگان همین بود: داشتن ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات.

حال این قانون برای وام‌های زیر ١٠٠میلیون تومان حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از وام‌هایی که درخواست زیادی برای آن وجود دارد، وام ازدواج است. اما آیا وام ازدواج هم بدون ضامن خواهد شد؟ اقتصاد آنلاین برای پاسخ به این سوال به گفت‌گو با احسان ارکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پرداخته است.

ارکانی در پاسخ به این سوال که آیا دریافت وام ازدواج هم بدون ضامن خواهد شد، گفت: طی صحبت‌هایی که با معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد داشتم، ابلاغیه مربوط به نوع تسهیلات نیست بلکه مربوط به تسهیل شرایط ضمانت وام‌هاست.

وی ادامه داد: در صورتی که فرد کارمند دستگاه دولتی و اجرایی باشد دیگر لازم نیست کسی را معرفی کند و برای وام‌های مربوط به ازدواج نیز تا ١٠٠میلیون به ضامن نیازی نیست. در واقع اصل قضیه این است که فردی که قصد دریافت تسهیلات دارد و خودش هم کارمند باشد، تنها یک تاییده کسر از حقوق کافی است و دیگر نیازی نیست که فرد ضامن معرفی کند.

اما نکته‌ای که در اینجا مطرح می‌شود این است که در سال آینده احتمالا مبلغ وام‌ها افزایش می‌یابد و با افزایش مبلغ وام‌ها این شرط ١٠٠میلیون نیز باید تغییر کند. ارکانی در پاسخ به این سوال که آیا در این رابطه فکری شده است توضیح داد: قاعدتا باید چنین باشد و رقم ١٠٠میلیون نیز افزایش یابد. اما وزارت اقتصاد باید این سوال را پاسخ دهد و ممکن است نظر آنان متفاوت باشد. 

بنابر آنچه ارکانی گفت، احتمالا امسال افرادی که قصد دریافت وام ازدواج دارنند، بتوانند وام ازدواج بدون ضامن دریافت کنند؛ البته اگر مانع‌تراشی نشود؛ زیرا فارغ از بحث اینکه آیا وام بدون ضامن پرداخت می‌شود یا خیر، برخی می‌گویند برخی از بانک‌ها امسال وام ازدواج نمی‌دهند. حالا باید دید در نهایت وزارت اقتصاد چه خواهد کرد و آیا وام ازدواج نیز برای جوانانی که قصد تشکیل زندگی دارند، بدون ضامن خواهد شد یا خیر.

البته فراموش نکنید حتی اگر وام ازدواج بدون ضامن باشد، برای همه اینگونه نخواهد بود و تنها افرادی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند که شرایطی که پیشتر برای دریافت وام بدون ضامن عنوان شد را داشته باشند.

پیگیری‌های اقتصاد آنلاین در این رابطه ادامه دارد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات حقوق تسهیلات وام ازدواج وزارت اقتصاد نماینده مجلس وام بدون ضامن بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط به مشاغل آزاد هم وام بدون ضامن می دهیم خاندوزی به بانک ها ۲۴ ساعت مهلت داد + متن نامه بانک‌ ها وام بدون ضامن نمی‌ دهند چه کسانی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند؟ + اینفوگرافیک بازنشستگان برای دریافت وام بدون ضامن اقدام کنند پرداخت وام بدون ضامن آغاز شد + جزییات ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها کالاهای خود را هوشمند بخرید؛ راهکار جدید کنترل قیمت ها افزایش بستری‌ های کرونا در البرز پیروزی الاهلی با حضور نوراللهی و قائدی افزایش عرضه، قیمت سیب زمینی را کاهش داد قیمت تیگو ۵ ارزان شد (جدول) رشد ۱۶ درصدی معاملات ارزهای دیجیتال پس از ممنوعیت در نیجریه قیمت ارزان ترین مدل های آبمیوه گیری + جدول وام ازدواج هم بدون ضامن می شود؟ کره زمین در شب چگونه است؟ + فیلم یک توافق هسته‌ای، ثبات در منطقه را افزایش نمی‌ دهد خداحافظی با ثبت سند خودرو در دفترخانه ها؟ دولت اسیر حاشیه‌ ها نمی‌ شود شانس حل و فصل دیپلماتیک تنش با روسیه بالاست معضل دردناکی به نام مهاجرت نتایج ثبت نام مسکن حمایتی اعلام شد؛ مهلت پرداخت قسط اول چه زمانی است؟ دردسر جدید سامانه تهران من چشم انداز بیت‌کوین در دهه پیش‌رو پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ نیروی انتظامی مرجع صدور سند شد آمارهای نگران کننده نقدینگی؛ خط قرمز دولت کجاست؟ آغاز اجرای ۷ پروژه صنعتی و معدنی مس با حضور رییس جمهور قیمت گوشی شیائومی چند؟ (جدول) چرا سرعت چشمگیر رشد سرمایه گذاری ادامه می‌یابد؟ دیگر منتظر افزایش یارانه نباشید سهم ناچیز ایران از واردات ٢٠٠ میلیارد دلاری روسیه درخواست از تهرانی‌ها برای تکمیل مراحل واکسیناسیون پیش‌بینی قیمت طلا پس از توافق کاهش قیمت برخی از محصولات مدیران خودرو به دلیل مصرف سوخت پایین و رتبه انرژی بهینه واردات دستگاه‌های برنزه کننده پوست ممنوع شد قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (بهمن ۱۴۰۰) سود مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت چقدر است؟ مجلس با فوریت قانون به کارگیری سلاح را بررسی می کند مردمی کردن اقتصاد کشور با ایجاد شرکت‌های سهامی عام پروژه میوه‌ هایی که کبد چرب را درمان می کند! افت ۱۴ درصدی قیمت دلار در دو ماه گذشته؛ نرخ ارز پس از برجام و پایان جنگ چقدر کاهش یافت؟ عوارض کرونا در چشم‎ ها چگونه است؟ آشنایی با خواص فوق العاده بادام تلخ! زیرسویه های جدید اومیکرون آمدند هیات زنان اعزامی طالبان به اسلو خبرساز شد نشانه های وجود انگل در بدن چیست؟ دست چندم مهم نیست، فقط سالم باشه! قیمت کره (جدول) پیش بینی قیمت دلار برای ۱۸ بهمن/ آرامش پس از طوفان چگونه از دیفای (Defi) استفاده کنیم؟ تویوتا لندکروز را بیشتر بشناسید / کدام مدل‌ این شاسی بلند ژاپنی در ایران حضور دارد؟ توضیح دادستان کل کشور درباره انتشار فیلم یک قتل در فضای مجازی سفر لاکچری به سنگاپور چند؟ (جدول) کدام کشورهای اروپایی روی گاز آمریکایی‌ها حساب باز می‌کنند؟ انسولین قلمی ایرانی وارد بازار شد دستور وزیر برای واحدهای مسکن مهر بلاتکلیف DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق تسهیلات وام ازدواج وزارت اقتصاد نماینده مجلس وام بدون ضامن وام بدون ضامن وزارت اقتصاد دریافت وام وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشنده فاو نور چشمی بازار شد

بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو 460 (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.
ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898289

دیگر خبرها

  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • سهام باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس قیمت‌گذاری شد + فیلم
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی