Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:34:56 GMT

جام ملت های فوتسال اروپا | پرتغال قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۶۳۵

جام ملت های فوتسال اروپا | پرتغال قهرمان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله  نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال اروپا در سال ۲۰۲۲، برگزار شد و تیم ملی پرتغال توانست با شکست روسیه قهرمان این دوره از مسابقات شود

  اسپانیا 4-1 اوکراین

در ابتدا  در مرحله رده بندی دو تیم اسپانیا و اوکراین به مصاف هم رفتند  که در پایان این بازی  تیم ملی اسپانیا در یک بازی پرگل توانست 4 بر یک اوکراین را شکست دهد و در رده سوم جدول این مسابقات قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال 4 - 2 روسیه

در آخرین بازی از این مرحله  دو تیم پرتغال و روسیه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند اما این بار هم پرتغال توانست با نتیجه  4 بر 2 روسیه را شکست دهد و عنوان قهرمانی جام ملت‌ها را در سال 2022 بدست آورد. 

مسابقات جام ملت‌های فوتسال اروپا در سال ۲۰۲۲ به میزبانی هلند و در شهر آمستردام برگزار شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرحله نهایی فوتسال جام ملت های اروپا جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا،  تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی ۱ - ۱ برابر منچسترسیتی در وقت‌های معمول و اضافی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ - ۳  به پیروزی رسید و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شد.

در وقت‌های معمول بازی رودریگو برای رئال و کوین دی‌بروینه برای سیتی گلزنی کردند. در ضربات پنالتی برای منچسترسیتی؛ خولین آلوارز، فیل فودن و ادرسون (دروازه بان)  پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کردند، اما ضربات پنالتی برنارد سیلوا و متئو کواچیچ را دروازه بان رئال دفع کرد. برای رئال مادرید لوکا مودریچ موفق به گلزنی نشد و جود بلینگام، لوکاس واسکز، ناچو و رودیگر پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند.  
در دیدار رفت رئال مادرید و منچسترسیتی به تساوی ۳ بر ۳ رسیده بودند.  

در دیگر بازی همزمان این مرحله بایرن مونیخ با تک گل یوشوا کیمیش میهمان خود آرسنال را شکست داد و در مجموع با برتری ۳ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی شد. در بازی رفت دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافته بودند.  

دیگر خبرها

  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه