Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل مهاجر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سی امین دوره مسابقات بدمینتون فجر ایران در شیراز در حال برگزاری است و این مسابقات از ١٨ بهمن ماه لغایت تا ٢٢ بهمن ادامه داد.

وی اضافه کرد: این مسابقات دارای جایگاه رسمی جهانی است و بازکنان مختلفی از جهان به ایران آمده‌اند تا امتیازات لازم را برای بهبود در جایگاه جهانی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجر ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران مختلفی از جهان حضور داشتند و ورزشکارانی از اروپا و آسیا شرقی در این مسابقات حضور پرشوری داشتند این در حالی است که قهرمان دوره قبل که از کانادا بود شکست خورد و حذف شد.

او ادامه داد: ۶۴ نفر در روز دوم نسبت به برگزاری مسابقات در مرحله یک سی و دوم حضور دارند که پس از آن ١۶ بازیکن برتر برای دور بعد مشخص خواهند شد.

وی در خصوص نمایندگان ایران در این مسابقات نیز یادآور شد: نیما رستم پور یکی از نمایندگان ایران در دو بازی اول حرف‌های خود را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کرد و صالح سنگتراش نیز به جمع ١۶ نفره برتر صعود کرده با توجه به رنکینگ می‌توان گفت این احتمال وجود دارد که بتواند صعود قابل قبولی داشته باشند

به گفته این مقام مسئول هرچه قدر مسابقات بیشتر شناخته شد کار برای ایرانیان سخت‌تر شد این در حالی است که سالیان پیشین ایران جایگاه‌های برتر را از آن خود کرده بود

مهاجر در خصوص بازیکنان برتر این دوره از مسابقات نیز یادآور شد: بازیکن چینی از کشور کانادا، بازیکنان روسیه، هند و اسلواکی جز برترین‌های این دوره بوده‌اند.

کد خبر 5420371

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز مسابقات بدمینتون فدراسیون بدمینتون ایران دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا افتتاح طرح عمرانی عکس استانها بارش برف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان