Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر ابوالفضل ابراهیمی روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: با تایید مرگ مغزی، خانواده متوفی برای اهدای کبد، کلیه ها و نسوجش رضایت دادند و پیکر این مرحوم  برای اهدای عضو به تهران منتقل شد.

وی یادآورشد: متوفا احمدرضا خشکجانی جوان ۲۲ ساله ای بود که در سانحه تصادف مصدوم و در مرکز آموزشی درمانی شهیدرجایی بستری و متاسفانه دچار مرگ مغزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دکتر ابراهیمی، علی رغم تلاشهایی که برای نجات جان این جوان صورت گرفت، مرگ مغزی وی توسط تیم پیوند تایید و در نهایت با اخذ رضایت از خانواده و هماهنگی های لازم توسط کوردیناتور تیم پیوند، بامداد نوزدهم بهمن ۱۴۰۰ پیکر این ایثارگر برای اهدای اعضای بدن به تهران اعزام شد.

رییس واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت : نهمین اهدای عضو استان قزوین در سال ۱۴۰۰ متعلق به این جوان ۲۲ ساله شد.

دکتر ابراهیمی در پایان ضمن آرزوی رحمت الهی برای این نجاتبخش ، از خانواده این مرحوم به جهت انجام این کار خداپسندانه و انساندوستانه تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها مرگ مغزی استان قزوین قزوین تصادفات جاده ای اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرگ مغزی استان قزوین قزوین مرگ مغزی استان قزوین قزوین تصادفات جاده ای اهدای عضو اهدای عضو مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر محمود کهن سال گفت: دختر ۹ ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.
وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل و با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.
رئیس بیمارستان رازی سراوان افزود: حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.
وی گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود.
دکتر کهنسال تاکیدکرد: در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی