Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی مستقر در ایرانشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ااظهار داشت: کارکنان انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان آمادگی کامل برای اجرای هر نوع مأموریتی را دارند.

وی بیان کرد: وضعیت جرایم در جنوب سیستان و بلوچستان کاهش یافته و احسان امنیت نسبت به چند ماه قبل در شهرستان ایرانشهر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاری خوب مردم بویژه متنفذین باعث ارتقای امنیت در سیستان و بلوچستان شده که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: امروزه امنیت پایدار بسترساز توسعه است و نیروی انتظامی با همکاری سایر نهادها با قاچاق و احتکار مبارزه می‌کند که این امر سبب رونق تولید داخلی می‌شود.

سردار اشتری اظهارداشت: ایرانشهر به عنوان شهر میزبانان ولایت مطرح است که امیدواریم با توجهی که به این شهرستان خواهد شد شاهد پیشرفت این منطقه در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی افزود: ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای مردم از وظایف نیروی انتظامی است که با تمام توان بر تحقق آن تلاش می‌کنیم.

کد خبر 5420894

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سردار حسین اشتری سیستان و بلوچستان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا افتتاح طرح عمرانی بارش برف عکس استانها چهلمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری