Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:19:50 GMT

سفر رایگان در متروی تهران با انجام ورزش همگانی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۸۲۸۸

سفر رایگان در متروی تهران با انجام ورزش همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد نقیب از اجرای طرح ورزش همگانی در متروی تهران خبر داد و گفت: هم‌زمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح «با ورزش همگانی، رایگان سفر کن» باهدف ترویج فرهنگ تندرستی، ورزش، ارتقای سلامت و آمادگی جسمانی مسافران مترو، در ایستگاه‌های امام خمینی (ره) و تئاتر شهر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود، گفت: مسافران در همه گروه‌های سنی می‌توانند با مراجعه به پایگاه ورزش همگانی مستقر در ایستگاه با انجام حرکات ورزشی شامل طناب‌زنی، کتل بل، آمادگی جسمانی، مینی فوتبال، روپایی و گوی پردار، زیر نظر کارشناس مربوطه از یک‌بار سفر رایگان در مترو بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: طرح «با ورزش همگانی، رایگان سفر کن» از ۱۶ شنبه تا پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ اجرا می‌شود.

نقیب همچنین از برپایی میز خدمت در ایستگاه‌های منتخب مترو با مشارکت و همکاری سپاه محمد رسول‌الله (ص) به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه از ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه در ایستگاه‌های تجریش، فرهنگسرا و ابن‌سینا برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه افزود: این برنامه فرهنگی و اجتماعی با ارائه خدمات مشاوره توسط کارشناسان در امور خانواده، سبک زندگی، آموزش صنایع‌دستی، روان‌شناسی و پزشکی میزبان شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی است.

وی در پایان از فضاسازی قطارهای مترو به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نیز خبر داد و گفت: با استفاده از طرح پرچم افتخار، تمامی قطارهای مترو مزین به طرح پرچم پرافتخار کشور عزیزمان شده‌اند که در زمان تردد و ورود به ایستگاه در معرض تماشای مسافران قرار می‌گیرد.

کد خبر 5420899

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو شهرداری تهران ورزش همگانی شهرداری تهران شورای شهر تهران غلامحسین محسنی اژه ای وزارت آموزش و پرورش دهه فجر پزشکی قانونی ذبیح الله خداییان آلودگی هوا ترافیک پلیس راهور پروژه عمرانی علی اکبر رنجبر کرمانی سازمان تامین اجتماعی سازمان حج و زیارت ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز شهدای ورزشکار، زنگ تحرک در ۲۲ بوستان منتخب تهران نواخته شد تا فعالیت‌های تفریحی ورزشی شهروندان در ایستگاه‌های تندرستی در سال جاری به طور رسمی آغاز شود.

یکی از این برنامه‌ها در بوستان پامچال منطقه ۱۵ شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد ورزشی و شهری و مشارکت بیش از یک هزار شهروند تهرانی برگزار شد تا بدین ترتیب در سال جدید، فعالیت‌های ورزشی شهروندی در جای جای پایتخت کشورمان از سر گرفته شود.

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در این برنامه، همزمانی روز شهدای ورزشکار و زنگ تحرک را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد جنبشی سراسری و همگانی در عرصه ورزش شهروندی تهران باشیم.

همچنین علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان سازمان نیز مشارکت شهروندان در این عرصه را ستودنی خواند و گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار و سنین مختلف طراحی شده است ولی حضور تمام گروه‌های سنی در ایستگاه‌های تندرستی، نقطه عطف فعالیت‌های ورزش شهروندی است و نشان می‌دهد که راه را به درستی طی می‌کنیم.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز که جسم را مَرکبِ روح می‌خواند، مشارکت بیش از هزار شهروند در برنامه زنگ تحرک را نشانگر بلوغ شهری برشمرد و بر لزوم توسعه فعالیت‌های ورزش شهروندی تأکید کرد.

در این برنامه که با حضور سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، پس از انجام حرکات ورزش صبحگاهی، از مادران معزز شهدا؛ "شهید قدیر سرلک" و "شهید نیکچه فراهانی" تقدیر و تجلیل شد.

نواختن زنگ تحرک، سنّتی نه چندان دیرپاست که طی چند سال گذشته از سوی سازمان ورزش برنامه‌ریزی و در تقویم ورزش شهروندی وارد شده است.

کد خبر 6085431

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران