Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:38:40 GMT

۱۵۰۰ دستگاه بخاری بین مددجویان در مازندران توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۲۷۳

۱۵۰۰ دستگاه بخاری بین مددجویان در مازندران توزیع شد

سید موسی عمادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معاف بودن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از آب، برق و گاز بها و تصویب آن در بودجه سال جاری اظهار داشت: لیستی از مددجویان به شرکت‌های خدمات رسان ارائه شد ولی اعتقاد داشتند که شماره اشتراک مددجویان نیز داده شود.

وی گفت: تمامی مددجویان از طریق امداد هوشمند نسبت به ارائه و ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز اقدام کنند و باید این آمارها به شرکت‌ها داده و مددجویان از معافیت برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افرادی که نرم و الگوی مصرف آب وبرق و گاز را رعایت کنند می‌توانند از خدمات شرکت‌های مورد نظر بهره مند شوند از این رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی ضرورت دارد.

عمادی با تقدیر از همراهی شرکت گاز برای ارائه خدمات و اعمال معافیت مددجویان از شرکت‌های آب و برق نیز خواست تا همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند و گفت: مددجویان تا پایان اسفندماه مهلت دارند که انشعابات را در سامانه هوشمند ثبت کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد از مستأجران خواست تا شماره اشتراک را در سامانه ثبت کنند، گفت: با ثبت در سامانه می‌توانند از مزایای کمیته امداد و تخفیف و معافیت آب، برق و گازبها بهره مند شوند.

وی با گرامیداشت درپیش بودن روز مددکار گفت: در استان ۱۲۸ مددکار فعالیت می‌کنند و قرار است آئین تجلیلی از مددکاران نمونه استان برگزار شود و ۱۱ نفر برگزیده تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به اهدای لوازم ضروری زندگی بین مددجویان از توزیع هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری، ۱۳۰۰ دستگاه آبگرمکن خبر داد وگفت: ۵۰۰ دستگاه یخچال نیز توزیع می‌شود و اعتبار مورد نیاز برای ارائه وام کارگشایی به سه هزار نفر به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تأمین شده است و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات بانک مهر و ۲۰ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت است.

کد خبر 5421169

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران بخاری برقی ساری دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران جشنواره فیلم فجر آمار کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا راهپیمایی 22 بهمن عکس استانها چهلمین جشنواره فیلم فجر بارش برف برق و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی