Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@00:20:10 GMT

لزوم حمایت بیشتر دولت و مجلس از نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۵۰۰

لزوم حمایت بیشتر دولت و مجلس از نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: وضعیت مرزهای استان بسیار مطلوب است مرزبانان ما با آمادگی کامل و تجهیزات لازم مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند.

وی با بیان این‌که شاخص امنیتی سیستان و بلوچستان قابل قبول است گفت: با تلاش شبانه روزی یگان‌های انتظامی، امنیتی و همکاری خوب مردم بویژه متنفذین، وضعیت امنیت در مرزها و شهرهای سیستان و بلوچستان خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: درخواست ما این است که مسوولان نیروی انتظامی را بیش از گذشته در اجرای ماموریت کمک و پشتیبانی کنند.

وی بر حمایت دولت و مجلس از نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: هر چه بودجه و اعتبارات افزایش یابد توان این نهاد برای خرید تجهیزات و امکانات لازم افزایش و خلاهای مرزی برطرف خواهد شد.

سردار اشتری گفت:  ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای مردم از وظایف نیروی انتظامی است که با تمام توان بر تحقق آن تلاش می‌کنیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • بائربوک: افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل است
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • اعترافات ایران اینترنشنال درباره دستاورد‌های گسترده حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است