Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنی بر علیه ملت ایران تمامی ندارد، گفت:مهمترین سیاست تبلیغی دشمن مأیوس‌سازی مردم و مدیران جامعه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی خودرویی کرج و  اشاره به اینکه اهل تقوا با یادِ مرگ زندگی می کنند، اظهار داشت: یاد مرگ انسان را منظم و زندگی انسان را پویا تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره  به ولادت امام جواد (ع) و تبریک این روز،  افزود: امام رضا (ع)  زندگی فرزند خود  را به حضرت موسی (ع) تشبیه کردند و این شباهت به دلیل سختی دوران امامت امام جواد (ع) بوده است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امام جواد(ع) در طول امامت خود با جریان زر زور و تزویر مواجه بودند، تصریح کرد: در زمان امام جواد(ع)  انحرافات فکری فراوانی وجود داشت و عالمان منحرفی در دوران امام زندگی می کردند.

متکی در اراک: دشمنان جرأت تهدید ایران را ندارند

امام جمعه بوشهر: جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان استحجت‌الاسلام سالک: توطئه‌های بین‌المللی دشمنان نتوانست ایران را منزوی کند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره سالگرد وفات بانوی شجاعت و فضلیت حضرت زینب کبری(س) ، عنوان کرد: حضرت زینب(س) یکی از مصادیق جهاد تبیین و روشنگری است و خطبه‌های حضرت حماسه کربلا را به گوش جهانیان رساند و مانع از تحریف شد.

امام جمعه کرج با اشاره تاکیدات رهبری مبنی هوشیاری در مورد تحریف دستاوردهای انقلاب و لزوم تبیین این دستاوردها ، گفت: رهبری در دهه 90 پیش بینی‌هایی را  در این زمینه داشتند و آفت‌های بعدی در دهه نود به خاطر عدم توجه به این فرمایشات و دغدغه‌ها  به وجود آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز  با تاکید بر اینکه  در سال 95 هم ایشان بر موضوع نیازمندی به تبیین دستاوردها انقلاب تاکید کردند، تصریح کرد: امروز باید  جوانان با دستاوردها و اقدامات این سالها آشنا شوند و این موضوع نیاز به کار دارد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جوانان در هجمه قرار دارند، ادامه داد: یکی از موارد جهاد تبیین برای نیروهای انقلاب در مقطع کنونی شناساندن خط امام خمینی(ره) و انقلاب است. 

حسینی‌همدانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر و چند بعدی بودند ، ادامه داد: مواضع امام خمینی بر علیه جریانات مختلف کاملا مشخص و شفاف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه امام خمینی(ره) غیر از فلسفه و فقه در  عرفان نظری و عملی یکی از اساتید متبحر بوده است، ادامه داد: امام خمینی(ره) اهل مبارزه جدی برای رهایی جامعه از ظلم و ستم بود و با بصیرتی عمیق به موقع تصمیم می گرفت.

 حسینی‌همدانی با اشاره اینکه ما فرزندان امام خمینی(ره) از او یاد گرفته ایم که مواضع ما در مقابل دشمنان شفاف باشد و  هر چی فریاد داریم بر سر آمریکا می‌کشیم ، ادامه داد: حمله ترکیب یکی از ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی   است و دشمن همیشه در حال حمله است.

وی با بیان اینکه  برای حضور در میدان جنگ رسانه ای باید  آرایش جنگی و تاکتیک‌های جنگ را باید به موقع یاد گرفت ، افزود: دشمن به دنبال این است که عناصر اقتدار کشور را کوچک نشان داده و  با این ترفندها استقلال کشور را تضعیف کند.

امام جمعه کرج با اشاره به دستاورد دیگری در سپاه و رونمایی از موشک پیشرفته خیبر و با تاکید بر این نکته که رونمایی از این موشک چشم دشمنان را کور کرد، عنوان کرد:

مهمترین سیاست تبلیغی دشمن مایوس سازی مردم و مدیران جامعه است.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه  جریان حزب الله باید در فضای رسانه ای به موقع و درست عمل کنند، اذعان کرد: حضور در فضای مجازی و مقابله با شبهه افکنی دشمنان تاثیر فراوانی در خنثی سازی تحرکات دشمنان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با  اشاره به مذاکرات هسته ای و پیشرفت در این گفت‌وگوها ادامه داد: هدف این مذاکرات برداشتن تحریمهای ظالمانه و راستی آزمایی در مورد اجرای تعهدات آمریکایی ها است.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان آمریکایی در این شرایط زیادخواهانه سخن پراکنی می کنند، تصریح کرد: هرگونه تحرکات آمریکایی‌ها با پاسخ قاطع و محکمی و غیر پیش بینی از سوی ایران مواجه می شود.

امام جمعه کرج با اشاره به سومین سالگرد طرح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری معظم انقلاب و لزوم ارائه فعالیت‌ها در این زمینه، گفت: برگزاری نمایشگاهی در جهت ارائه برنامه‌های اجرا شده در این راستا در استان البرز ضروری  وخ وب است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه کرج استان البرز امام خمینی ره حسینی همدانی امام جواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد