Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بنا به درخواست ۵ نفر از اعضای محترم هیات رییسه، طبق بند ٢ ماده ٣۴ و بند ٣ ماده ٣٤ اساسنامه که دستور جلسه باید حداقل هفت روز قبل از جلسه برای اعضا هیات رییسه ارسال شود، این جلسه روز پنجشنبه آینده ۲۸ بهمن ماه در ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، برکناری شهاب الدین عزیزی خادم مورد بررسی قرار می گیرد. عمکرد وی در کمتر از یک سال گذشته، انتقادات گسترده ای را در پی داشته است. 

بیشتر بخوانید:

تمرین پرسپولیس با بازگشت یک کرونایی/عکس بازیکنان مسلمان چلسی در ابوظبی نماز جمعه خواندند/عکس اسکی‌باز ایران در المپیک زمستانی از خط پایان رد شد

251254

کد خبر 1602080

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان

با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون کسب اولین درجه داوری کاراته قاره کهن ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون درجه داوری (JB) آسیا 12 اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

داوران ممتاز ملی واجد شرایط و متقاضی شرکت در کلاس کسب اولین درجه آسیایی که حداقل دو مسابقه ملی در سال 1402 را قضاوت کردند، پس از قبولی در آزمون تئوری (به زبان انگلیسی) و عملی به این دوره اعزام می‌شوند.

برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، داوران می‌بایست تا 17 فروردین ماه از طریق سامانه ملی کاراته اقدام کرده و همچنین معرفی‌نامه از هیئت کاراته استان‌شان جهت شرکت در این دوره را نیز دریافت کنند.

هروی: توقع مدالی را در سال گذشته برآورده نکردیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود