Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: روزانه ۲۱۰ میلیون لیتر سوخت به دورترین نقاط کشور منتقل می‌شود.

به گزارش بازارنیوز، کرامت ویس‌کرمی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه نوسازی و تقویت ناوگان سوخت رسانی جاده‌ای گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وظیفه انتقال روزانه ۲۱۰ میلیون لیتر سوخت به دورترین نقاط کشور را به عهده دارد که عمده آن از طریق حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۳ هزار نفتکش جاده‌پیما در زنجیره تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: ۳۶ هزار مسیر سوخت‌رسانی از انبار‌های نفت تا مصرف‌کننده نهایی در کشور داریم که ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سوخت را از طریق سامانه در این مسیر‌ها جابه‌جا می‌کنند.

ویس کرمی بیان کرد: با همکاری بانک ملت منابع مالی نوسازی نفتکش‌های جاده‌پیما برای نوسازی ۴ هزار نفتکش با استفاده از ظرفیت خودروساز‌های داخلی تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مرحله از مجموع ۴ هزار دستگاه، ۵۰۰ دستگاه نوسازی می‌شود و امیدواریم بتوانیم در مراحل بعدی نوسازی، شرایط رقابتی به وجود آید.





/میزان

برچسب ها: سوخت ، فرآورده های نفتی ، نفت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qh8

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سوخت فرآورده های نفتی نفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، این میزان سوخت قاچاق را به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از ۹ دستگاه خودرو کشف کردند.     سرتیپ دوم مجید شجاع افزود: قاچاق سوخت در مرزهای خراسان رضوی به ویژه حوزه هنگ تایباد به صورت بطری های یک و نیم لیتری بود و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.     فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان سوخت بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز به اقتصاد کشور خسارت وارد می کند از این رو مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.   خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

دیگر خبرها

  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان به سایر نقاط کشور منتقل شد
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره