Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال با برطرف کردن شکایت‌هایش پنجره نقل و انتقالاتی را باز کرده این اتفاق رخ نداده و امضای قرارداد دو بازیکن این تیم غیر قانونی است.

باشگاه استقلال در پنجره زمستانی نقل و انتقالات دو بازیکن به خدمت گرفت و قرارداد آنها را به ثبت رساند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا؛ صالح حردانی، مدافع راست نیم فصل گذشته فولاد خوزستان و عزیزبک آمانوف، هافبک جوان ازبکستانی که با این باشگاه به توافق رسیده به عنوان دو بازیکن جدید این تیم با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرده و به جمع بازیکنان استقلال پیوسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالیست که امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید اسماعیلی و فرشید باقری، دو بازیکن سابق استقلال با شکایت از باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را بستند و امکان ثبت قرارداد این دو بازیکن فراهم نبود.

ساعاتی قبل بود که باشگاه استقلال اعلام کرد با این دو بازیکن توافق کرده و پنجره نقل و انتقالاتی باز شده و مشکلی در ثبت قرارداد آمانوف و حردانی وجود ندارد. 

طبق اخباری که به دست ما رسیده این موضوع صحت ندارد و پنجره باشگاه استقلال با حکمی که فرشید باقری علیه آبی پوشان گرفته بسته است و توافقی هم صورت نگرفته است.

مستندات مربوط به این حکم در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد. 

بدین ترتیب ثبت قرارداد دو بازیکن استقلال غیرقانونی خواهد بود. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس یکی از ضاربان مرحوم محسن قاسمی دستگیر شد باشگاه پرسپولیس رضایت نامه شیری را صادر کرد؛ مقصد بعدی فولاد درخواست پرز از هالند برای ماندن در دورتموند آنتونیو کونته: فرگوسن فوتبال مرا می‌پسندید؛ منچستریونایتد مرا می‌خواست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال ثبت قرارداد دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک استقلال بارگذاری شده است

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بسته‌ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا، این شایعه را به دنبال داشت که احتمال دارد مجوز حرفه‌ای استقلال هم تهدید شود اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایسنا نشان داد بسته‌ماندن پنجره آبی‌ها، ارتباطی به مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک لازم را بارگذاری کرده است و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم‌نامه‌ای که بارگذاری‌شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا باز خواهد شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896227

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟