Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:34:31 GMT

باز شدن پنجره نقل و انتقالات پاس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۱۸۷۲

باز شدن پنجره نقل و انتقالات پاس

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- تیم پاس همدان در فصل جاری به علت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود نتوانست به خوبی وارد بازار جذب بازیکنان جدید شود و همین مساله موجب قعرنشینی این تیم در لیگ دسته ۲ شد.

هم اکنون با تسویه نیمی از بدهی‌های مالی فصل گذشته تیم فوتبال پاس، زمینه باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم را فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل باشگاه پاس، بیش از ۴۰ درصد بدهی‌ها با اعمال تخفیف از سوی شاکیان تسویه شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات فوتبال پاس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه مس رفسنجان که این فصل با مشکلات مالی عجیب و غریبی مواجه شده و بدهی‌های زیادی روبه رو است، در نیم فصل به سختی موفق شد پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. حالا همان دو بازیکنی که پنجره نقل و انتقالاتی مس را بسته بودند، دوباره علیه این باشگاه در فیفا طرح شکایت کرده‌اند.

به نقل از تسنیم جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان در نیم فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل و انتقالات این تیم شدند و حالا بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

مدیران مس در نیم فصل برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت. شکایت‌هایی که احتمالا به زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895813

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • تلاش برای رسیدن خدمات هوشمند دولت به ۳۰ درصد
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟