Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت اله محمدی افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ روزبازار در سطح پایتخت وجود دارد و پیش‌بینی شده در سال آینده تعداد آن‌ها را به ۶۰ روزبازار ارتقا داده شود.

به گفته محمدی در طرح ساماندهی دستفروشان پایتخت پیش بینی شده که در بعضی از بوستان‌های با ظرفیت، امکان اسکان آن‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، دستفروشان در هنگام ثبت نام در سامانه روزبازار هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند و می‌توانند به صورت رایگان در طرح ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام، به یکی از مناطق ۲۲ گانه آدرس‌دهی می‌شوند. در نهایت بعد از شناسایی دستفروشان توسط عوامل شهرداری  راستی آزمایی آن‌ها آغاز می‌شود.

در طرح اجرای ساماندهی دستفروشان پایتخت تعدادی پیمانکار تایید صلاحیت در نظرگرفته شده که نظم بخشی، نگهبانی و نظارت بر فعالیت روزبازارها را به عهده دارند.

نکته قابل توجه در این طرح در آن است که پیمانکار هزینه‌ای را بابت مسئولیتش دریافت می‌کند و دستفروشان باید بابت هر متراژی که در اختیار دارند، ۷۵۰۰ تومان بپردازند.

به گفته محمدی این مبلغ فقط به جهت سرویس دهی پیمانکار اخذ می‌شود و شهرداری بابت این ساماندهی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

حدود یک ماه است که طرح جامع ساماندهی دستفروشان در سطح پایتخت در حال اجراست و دستفروشان می‌توانند با مراجعه به سایت سامان بازار کد ملی خود را در سامانه ثبت کنند.

کد خبر 657045 برچسب‌ها شهرداری تهران مدیریت شهری دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری دستفروش دستفروشی دستفروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!