Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:19:53 GMT

این گروه از کارمندان ٨٠٠ هزار تومان عیدی می گیرند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۷۶۰۱

این گروه از کارمندان ٨٠٠ هزار تومان عیدی می گیرند؟

عیدی کارکنان تمام وقت دولت یک میلیون و ۶٠٠هزار تومان و عیدی مابقی کارکنان دولت نیز حداقل ٨٠٠هزار تومان خواهد بود.

یکی از پرداختی‌های آخر سال دولت به کارکنانش، عیدی است که هرساله هم رقم آن متفاوت است. امسال حدس و گمان‌ها حاکی از عیدی یک میلیون و ۶۵٠هزار تومانی و حتی بیشتر بود. اما رقم اعلامی توسط سخنگوی دولت حتی از این هم کمتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان دولتی چقدر عیدی می‌گیرند؟

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در یک پیام توییتر اعلام داشت: هیات دولت عیدی پایان سال کارکنان دستگاه‌های اجرایی را یک میلیون و۶۰۰ هزارتومان تعیین کرد. همچنین درراستای سیاست‌های کلی خانواده مقرر شد درچارچوب اعتبارات قانونی به کارکنان متأهل مشمول کمک‌هزینه عائله‌مندی و اولاد ۴۰۰هزارتومان و به ازای هرفرزند تحت تکفل هم۱۵۰هزار تومان پرداخت گردد.

عیدی امسال کارکنان دولتی کمتر از ٢میلیون تومان!

بنابراین رقم عیدی امسال کارکنان دولت حتی به ٢میلیون تومان هم نمی‌رسد؛ البته این رقم تنها برای افرادی است که به صورت تمام وقت و کل سال را کار کرده باشند؛ باتوجه به خبر منتشرشده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، پرداخت پاداش پایان سال کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت نسبت به خدمات تمام وقت آنان در سال ١۴٠٠ بوده و در هر صورت عیدی آنان کمتر از ۵٠ درصد رقم یادشده نخواهد بود و حداقل عیدی که این افراد می‌گیرند، ٨٠٠هزار تومان است./

 

منبع: فردا

کلیدواژه: عیدی کارکنان عیدی کارکنان تمام وقت دولت کارکنان دولت سال کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت

آلمان امروز چهارشنبه تصمیم خود را برای تجدید همکاری با آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) اعلام کرد. 

این اقدام پس از آن صورت گرفت که کاترین کولونا، وزیر امور خارجه سابق فرانسه تحقیقات در مورد اینکه آیا برخی از کارمندان آنروا در حمله ۷ اکتبر به اسرائیل نقش داشته اند را به پایان رساند و از آنها رفع اتهام کرد.

گزارش کولونا نشان داد که طرف اسرائیلی «هنوز باید شواهد تأییدکننده‌ای» در مورد اتهامات خود مبنی بر همکاری کارکنان آنروا با حماس ارائه کند و افزود که آنروا به طور مرتب فهرست کارمندان خود را به اسرائیل ارائه می‌کرده است.

دولت آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از این اصلاحات، دولت آلمان به زودی به همکاری خود با آنروا در غزه ادامه خواهد داد، همانطور که استرالیا، کانادا، سوئد و ژاپن قبلاً انجام داده اند. آلمان از نزدیک با نزدیک‌ترین شرکای بین المللی خود برای پرداخت بودجه بیشتر هماهنگ خواهد کرد. 

رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود در تجاوز به غزه و ایجاد قحطی در این باریکه، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا که بزرگترین نهاد امدادرسان در غزه محسوب می‌شود را متهم به دست داشتن در حمله هفتم اکتبر کرد. همین امر کافی بود تا کشور‌های غربی کمک‌های خود به این آژانس را قطع کنند؛ موضوعی که در نهایت فلسطینیان را در خطر گرسنگی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان