Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: حقوق پرستاران با اجرای طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری حدود ۲۵ درصد اضافه می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، عبادی گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری مبتنی بر عملکرد است. بر اساس میزان ارائه خدمت به بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان ها خواهد بود و درآمد بر اساس میزان گردش کار محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیش بینی ما این است که بین ۲۰ تا ۲۵ درصد به طور متوسط به درآمد پرستاران با اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری اضافه شود.

با اعلام مسئولان وزارت بهداشت، بسته های خدمتی برای تعرفه گذاری خدمات پرستاری طراحی شده اند. زیرساخت های لازم برای اجرای هرچه بهتر تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کشور لازم خواهند بود.

او گفت: کارانه به روش فعلی بر اساس تعرفه گذاری خدمات پرستاری است. اضافه کاری موضوعی جداگانه از کارانه است و پرستاران به دلیل کمبود نیرو، اضافه کاری اجباری انجام می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افزایش حقوق پرستاران معاون پرستاری وزارت بهداشت تعرفه گذاری خدمات پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها

به گزارش خبرآنلاین ،تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

اکو نگار در گزارشی نوشت:در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

در سال ۱۴۰۳ تعرفه‌های پزشکی با رشد ۳۵درصدی همراه بوده و این مصوبه به کام جامعه پزشکی چندان خوش نیامده و آن را مطابق با تورم ندانسته‌اند. درحالی که پزشکان نسبت به درآمدهای خود اعتراض دارند، بیماران هم با اعتراض به هزینه‌های درمان آن را یک مشکل جدی می‌دانند. تعرفه خدمات دارویی یکی از مباحثی است که بسیاری از بیماران با انتقاد از آن درخواست حذف آن را داشته‌اند. حتی در سال گذشته پویش«ممنوعیت دریافت تعرفه خدمات دارویی» راه‌اندازی شد. بسیاری از بیماران معتقدند که پولی که داروخانه‌ها بابت نسخه خوانی و راهنمایی بیمار دریافت می‌کنند زیاد است و تعرفه‌ها با استانداردها فاصله دارد. از سوی دیگر داروخانه‌داران معتقدند که هزینه‌های جای داروخانه‌ها و تامین هزینه نیروی انسانی باید از این محل تامین شود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898347

دیگر خبرها

  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری