Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  ابراهیم رضایی در جمع مردم آب‌پخش در مصلای جمعه این شهر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند مردمی ایران اسلامی بیان کرد: ۲۲ بهمن یوم‌الله است زیرا روزی است که دست قدرت الهی آشکار می‌شود.

او به آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: باید قدردان این انقلاب باشیم که با رهبری امام و تدبیر خلف صالح ایشان ادامه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فهم دستاوردهای انقلاب اسلامی باید شرایط امروز کشور را با پیش از انقلاب مقایسه کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است افزود: وقتی امروز را با چهل سال قبل مقایسه می‌کنیم عزت و آزادی و استقلال کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.

رضایی بیان کرد: نباید برخی از مشکلات و کاستی‌ها باعث شود که برکات انقلابی که به برکت خون شهدایی همچون شهید شریفی و… به ثمر رسیده است را فراموش کنیم.

او با بیان اینکه نوکری و خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانم تاکید کرد: یکی از مسائل مهم مردم آب‌پخش مسئله سند زمین‌های مردم است و از روزی که افتخار خدمت به مردم در مجلس را داشته‌ام به صورت جدی این موضوع را پیگیری و دنبال کرده‌ام.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع سند اراضی مردم را به صورت ویژه دنبال کرده و وقت زیادی گذاشته‌ام ادامه داد: دو بار با رئیس قوه قضائیه و دو بار با رئیس جمهور در این مورد صحبت و پیگیری کرده‌ام.

رضایی با اشاره به اینکه این مسئله باید حل شود، افزود: دستوراتی را در این زمینه از رئیس جمهور گرفتیم و جلسه‌ای هم با حضور استاندار بوشهر گرفتیم و قرار شد که مسئله در سطح ملی دنبال شود. این موضوع دغدغه درستی از طرف مردم است.

او خواستار عزم جدی دولت برای رفع این مشکل شد و افزود: وقتی که کاری به صورت اداری حل می‌شود و نیازی هم به بودجه خاصی ندارد باید با تصمیم‌گیری مناسب، مشکل مردم حل شود. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی آب‌پخش وضعیت مطلوبی ندارند گفت: هفته گذشته به همراه استاندار بوشهر دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و مسائل مختلف حوزه راه مناطق مختلف شهرستان از جمله در بخش آبپخش مطرح و پیگیری شد.

رضایی از پیگیری مسیر آب‌پخش به کره‌بند خبر داد و بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی قول داده‌اند که اعتبارات لازم برای تعریض این مسیر اختصاص یابد.

او تاکید کرد: تعریض این دو مسیر خواسته بحق مردم است و پیگیری لازم را در دیدار با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مطالبه به حق مردم آب‌پخش باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مورد مسئله خرما به عنوان مهمترین موضوع اقتصاد مردم آب پخش بیان کرد: یکی از اولویت‌های بنده در دشتستان مسئله خرما بوده و پیگیری‌های زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

رضایی عنوان کرد: نقشه راهی را برای ساماندهی مسئله خرما آغاز کرده‌ایم. کشورهای همسایه شمالی از جمله روسیه فرصت و مقصد خوبی برای خرمای دشتستان هستند.

او افزود: در صورت تحقق توافق‌هایی که در سفر آیت‌الله رئیسی به این کشور داشتیم، می‌توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم. اگر این موضوعات را به نتیجه برسانیم شاهد تحول در اقتصاد مردم به‌ویژه کشاورزان دشتستان خواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت وحدت تاکید کرد و گفت: همه توان شهر باید برای آبادانی آب‌پخش صرف شود.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مردم آب پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس دانست و تصریح کرد: با همدلی و انسجام و وحدت و همکاری می‌توانیم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشیم.

اسدالله عباسی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در حاشیه نشست هم‌اندیشی با منتخبین مردم گیلان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت سیزدهم تصویب شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد اجرای لایحه برنامه هفتم خواهیم بود، جلسه را با منتخبین مردم گیلان در مجلس برگزار کردیم تا چگونگی بهره مندی گیلان از این برنامه را بررسی کنیم.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه با منتخبین مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درخصوص مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان صحبت و تصمیمات خوبی هم اتخاذ شد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی نگرانی‌هایی در حوزه کشاورزی، گردشگری، اشتغال، توسعه و عمران داشتند که باید به آنان در سطح ملی و استانی نگاه ویژه شود.

عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس دانست و تصریح کرد: با همدلی و انسجام و وحدت و همکاری می‌توانیم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشیم، زیرا برخی از طرح‌ها استانی و برخی ملی و فرا استانی هستند؛ از این رو برای بهره برداری از طرح‌های ملی باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود و تعامل و تفاهم و همدلی شکل بگیرد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: این جلسات را فرصتی برای تحقق مطالبات به حق مردم می دانیم و امیدواریم منتخبین مردم نیز با همین روحیه و انگیزه در کنار دولت به رفع مشکلات کمک کنند.

اعلام نرخ خرید برنج در سال ۱۴۰۳

ابراهیم نجفی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این نشست، با بیان اینکه وحدت میان دولت و مجلس یکی از نقاط قوت کشور است، اظهار کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد، در مرحله اول پیام آن انسجام میان دولت و مجلس جهت پیشبرد اهداف در استان و شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به سفر آینده رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به گیلان، گفت: باید برگزاری چنین جلساتی بیش از گذشته باشد تا مشکلات استان را در تمامی بخش‌ها شناسایی کنیم و با همدلی و انسجام آن را به استماع رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه برسانیم.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و بیان کرد: در روزهای آینده شورای قیمتگذاری محصولات کشاورزی در سطح وزارتخانه جهاد کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام می کند.

نجفی همچنین از برگزاری کمیسیون‌های تغییر کاربری خبر داد و متذکر شد: با دستور استاندار و پیگیری معاونت عمرانی و دستگاه های عضو، این کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند