Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:13:29 GMT

آیین اعتکاف در شهرهای قرمز خوزستان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۹۶۷

آیین اعتکاف در شهرهای قرمز خوزستان برگزار نمی‌شود

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز دوشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد بیان کرد: آیین معنوی اعتکاف تنها در شهرهای نارنجی و زرد کرونایی خوزستان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود لذا از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار داریم که این موضوع را هر چه سریعتر به شهرستان‌ها اعلام کند تا مردم مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام جدی‌تری نسبت به مساله کرونا داشته باشند افزود: در شرایط فعلی مبنای کار ما محدودیت هوشمند است. با توجه به افزایش سطح واکسیناسیون، محدودیت‌های قبلی همچون تعطیلی اصناف و ممنوعیت ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز جای خود را به محدودیت هوشمند داده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در محدودیت‌ هوشمند همه باید پای کار آمده و نظارت‌ها به درستی انجام شود لذا از دستگاه‌های متولی محدودیت‌ هوشمند مثل اتاق اصناف و سازمان صمت تقاضا داریم که ورود جدی تری به این بحث داشته باشند و مشکلات سامانه QR اصناف را حل کنند.

وی افزود: فروش بلیت پرواز و ورود به هواپیما باید منوط به ارایهه کارت واکسیناسیون باشد لذا از مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان درخواست داریم که این مساله را به صورت ویژه پیگیری کند.

حیاتی گفت: موضوع تامین سرنگ برای اطفال بسیار مهم است لذا از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در خوزستان انتظار داریم که تا روز چهارشنبه این مورد را برطرف کنند.همچنین شرکت صنایع فولاد امروز اکسیژن لازم بیمارستان رازی اهواز را تامین کند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش خوزستان در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عملکرد خوب و رضایت بخشی داشته است. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: بحث واکسن تاخیری‌ها و زدن دُز سوم مورد تاکید است و باید به فرمانداران ابلاغ شود. همچنین طرح شهید سلیمانی از اولویت‌های اجتناب ناپذیر ما در این دوره بوده و باید کمک کرد که این طرح به بهترین شکل انجام شود.

وی افزود: امیدواریم که با رعایت شیوه نامه‌ها و اجرای طرح مدیریت هوشمند، طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون و اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما بتوانیم با هم افزایی بیشتر این پیک بیماری را پشت سر گذاشته و تلفات ما در این سویه کمتر باشد.

حیاتی گفت: شرایط بیمه‌ای تخت های آی سی یو جدید که در بخش‌های عادی بیمارستان‌های خوزستان ایجاد می‌شوند باید همانند تخت های آی سی در بخش ویژه باشد و این موضوع باید به طور جدی از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیگیری شود.

هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اعتکاف خوزستان سازمان تبلیغات اسلامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اعتکاف خوزستان ویروس کرونا اعتکاف خوزستان سازمان تبلیغات اسلامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود

به گزارش «مبلغ»، آیین یادبود اساتید فرزانه آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، دکتر زهرا شجاعی و دکتر صادق ائینه وند، روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 ساعت 16 با حضور و سخنرانی دکتر محمد روشن، دکتر کبری روشنفکر و دکتر الهه کولایی در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

یادآور می شود؛ این نشست به صورت حضوری است و شرکت برای عموم آزاد می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898456

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد