Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@16:47:12 GMT

جی پی مورگان قیمت ۱۲۵ دلار را برای نفت پیش بینی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۵۵۰۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این بانک در یادداشتی به تاریخ ۱۱ فوریه نوشت: کمبود عرضه تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد می کند زیرا بعید است اوپک پلاس از افزایش سهمیه تولید هدف گذاری شده منحرف شود که باعث افزوده شدن نرخ ریسک بیش از ۳۰ دلار در هر بشکه به قیمت نفت می شود.

تولیدکنندگان اوپک پلاس به توافق تسهیل تدریجی محدودیت عرضه پایبند مانده و ماه جاری با افزایش تولید ماهانه به میزان ۴۰۰ هزار بشکه در روز موافقت کردند اما مکررا از تحقق افزایش تولید هدف گذاری شده بازمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین عضو اوپک پلاس به دلیل سرمایه گذاری اندک در تولید جدید طی سالهای گذشته، موفق نشده اند تولیدشان را افزایش دهند. آژانس بین المللی انرژی در جدیدترین گزارش ماهانه خود اعلام کرد اختلاف بین تولید و هدف اوپک پلاس در ژانویه به ۹۰۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرده است.

طبق گزارش جی پی مورگان، این عملکرد ضعیف در مقطع حساسی روی می دهد و از نظر ما، ضعف سایر تولیدکنندگان جهانی و سرمایه گذاری اندک در داخل اوپک پلاس و رشد تقاضا برای نفت در دوران پساکرونا دست به دست هم داده و یک بحران انرژی ایجاد می کند. بعلاوه واکنش خاموش تولیدکنندگان غیراوپک به قیمتهای بالاتر می توانند ۱۰ دلار در هر بشکه به نرخ نفت خام اضافه کند.

بر اساس گزارش رویترز، قیمتهای نفت روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی از حمله نظامی قریب الوقوع روسیه به اوکراین، به بالاترین حد در بیش از هفت سال گذشته صعود کردند. بهای معاملات نفت برنت که تا مرز ۹۶ دلار و ۱۶ سنت صعود کرده بود، آخرین بار با ۵۵ سنت افزایش، ۹۴ دلار و ۹۹ سنت در هر بشکه بود. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۸۵ سنت افزایش، به ۹۳ دلار و ۹۵ سنت در هر بشکه رسید. شاخص نفت آمریکا اواسط معاملات تا مرز ۹۴ دلار و ۹۴ سنت پیش رفته بود.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سرمایه گذاری قیمت نفت نفت تولید نفت بازار نفت تولیدکنندگان اوپک پلاس اخبار مرتبط مچ‌اندازی عربی روی میز اوپک ائتلاف اوپک‌پلاس در آستانه تمدید ۳ماهه قرارداد کاهش تولید قرار دارد مذاکرات روسیه و عربستان بر سر آینده توافق کاهش تولید نفت/ اوپک تضعیف می‌شود؟ بررسی ۱+۶ نشانه از بازار نفت اوپک پلاس با ۴۰۰ هزار بشکه افزایش تولید موافقت کرد اوپک پلاس از افزایش تدریجی تولید نفت کوتاه می آید؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها جی پی مورگان قیمت ۱۲۵ دلار را برای نفت پیش بینی کرد تاخیر ۲۰ روزه ۵ دستگاه در صدور مجوز کسب و کار قیمت پراید صفر گران شد (جدول) کمک فراموشی به مغز در یادگیری! مسمومیت یک سوم جمعیت صربستانی ها هم اوکراین را ترک کرد آیا مصرف کره بادام زمینی برای کبد مضر است؟ قیمت برنج ایرانی همچنان در حال صعود بارش متناوب برف در ارتفاعات البرز ۵ فایده مهم ورزش برای سلامت روان کودکان ۳ساله در هنگ کنگ واکسن کرونا دریافت می کنند صربستانی ها هم اوکراین را ترک کردند چهارشنبه به اوکراین حمله می‌شود مسکن ها خطر ابتلا به وزوز گوش را افزایش می دهند چگونه قبل از ارسال پیام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟ سبک جدید کلاهبرداری شرکت های مسافرتی و گردشگری همه چیز درباره درمان بیماری گاستروانتریت چگونه بدون داشتن حساب کاربری از اینستاگرام استفاده کنیم؟ قیمت انواع کنسرو ماهی تن (جدول) لوکس ترین تلویزیون چند؟ (جدول) بدون مستندات لازم برای محکومیت یک نفر، نباید او را بازداشت کرد دیدار باقری با وزیرخارجه اتریش نمای داخلی کاخ موزه گلستان + عکس پاداش کاهش مصرف برق مشترکان ۵برابر شد هشت محور مهم سند ٢٥ساله ایران و چین تلفن بی سیم چند؟ + جدول قیمت کامل برنامه جامع وزارت صمت برای کنترل قاچاق از فروردین اجرایی می شود تایر تا بعد از عید گران نمی شود اثر امیدبخش یک داروی ضد انگل در مهار کووید-۱۹ چه افرادی مشمول عفو رهبری به مناسبت ٢٢بهمن شدند؟ ضرورت تداوم‌ رایزنی ها و‌ گفت و گوها بین طرف های مختلف مذاکرات وین فروش فوری محصولات هایما ویژه روز پدر + جزییات و قیمت حق آبه ایران کجاست؟ آموزش استیکینگ (Stkaing) رمز ارز اینترنت کامپیوتر (ICP) تلویزیون سایز کوچک چند؟ (جدول) رویترز: تهران خواستار مهر و موم و انبار کردن سانتریفیوژهای پیشرفته خود است پرداخت وام های دانشجویی نیمسال دوم از اول اسفند افزایش ۳۱درصدی بارش ها در کشور خبر جدید وزیر اقتصاد از آینده وام بدون ضامن ۲هزار ایرانی در ترکیه زندانی هستند هزینه سفر هوایی به تبریز چقدر است؟ + جدول پیشرفت‌های محسوسی در مذاکرات وین حاصل شده است اروپا خواستار انعطاف در مذاکرات شد رویترز: ۳۰ درصد مسائل دشوار در مذاکرات وین حل نشده‌اند دیسک و صفحه کلاچ چند؟ +جدول رازیانه لاغر می‌کند؟ تعیین کننده مذاکرات کجاست؟ / وین یا میرداماد؟ ارز دیجیتال به عنوان هدیه روز ولنتاین! طغیان شدید رونالدو علیه رانگنیک؛ در حد یونایتد نیستی! دو مدافع استقلال به سربازی می روند یا خیر؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری قیمت نفت نفت تولید نفت بازار نفت تولیدکنندگان اوپک پلاس اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول

خودرو

قیمت کارخانه(تومان)

قیمت بازار آزاد(تومان)

آریسان ۲ (ارتقا یافته)

۴۱۳.۷۱۳.۰۰۰

۴۷۰.۰۰۰.۰۰۰

اطلس G دنده‌ای

۳۹۹.۷۳۱.۰۰۰

۵۹۵.۰۰۰.۰۰۰

پراید  SE۱۵۱

۲۳۶.۰۳۴.۰۰۰

۳۴۶.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P (ارتقایافته)

۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰

۹۶۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ TU۳

۳۲۳.۸۰۳.۰۰۰

۶۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس ELX-XUYP

۳۳۳.۸۹۷.۰۰۰

۷۵۵.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک ۷۲

۴۹۰.۵۸۵.۰۰۰

۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک LXv۴

۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰

۱.۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا دنده‌ای پلاس ۶ سرعته

۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰

۸۶۵.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس EFY اتوماتیک توربو آپشنال

۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰

۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس اتوماتیک توربو ساده

۵۴۵.۱۰۰.۰۰۰

۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس  (ارتقا یافته)

۲۲۵.۷۶۷.۰۰۰

۶۴۵.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس بنزینی

۶۱۶.۸۹۰.۰۰۰

۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس دوگانه سوز

۶۶۲.۸۹۰.۰۰

۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد کارون

۷۱۰.۱۹۰.۰۰۰

۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

۵۵۳.۶۲۰.۰۰۰

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای بنزینی

۳۲۳.۷۵۷.۰۰۰

۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای دوگانه سوز

۲۸۳.۱۶۲.۰۰۰

۴۷۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S اتوماتیک

۳۳۰.۹۶۶.۰۰۰

۵۱۰.۰۰۰.۰۰۰

سمند سورن پلاس XUYP  بنزینی

۴۵۹.۱۸۸.۰۰۰

۶۵۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G اتوماتیک CVT

۶۴۹.۰۷۸.۰۰۰

۸۶۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G دنده‌ای

۴۳۵.۱۹۹.۰۰۰

۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین GL دنده‌ای

۴۲۳.۷۴۲.۰۰۰

۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا تک کابین ۲ لیتر

۴۸۱.۸۲۹.۰۰۰

۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا دو کابین ۲ لیتر

۵۱۶.۷۷۲.۰۰۰

۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک LGXR  دنده‌ای

۳۷۹.۸۴۴.۰۰۰

۴۶۲.۰۰۰.۰۰۰

کوییک R  پلاس اتوماتیک

۳۳۸.۴۸۴.۰۰۰

۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک S دنده‌ای

۲۸۱.۰۵۹۲.۰۰۰

۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک SR  دنده‌ای

۲۹۲.۶۲۸.۰۰۰

۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک اتوماتیک پلاس

۳۳۶.۸۱۷.۰۰۰

۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰

دیگر خبرها

  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا