Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد اظهارنظر‌های کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس در بازه زمانی سه ماهه پاییز امسال نسبت به سه ماهه بهار سالجاری درباره طرح یا لوایح از رشد ۶۸ درصدی برخوردار بوده است. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اداره کل هماهنگی، نظارت و ارزیابی پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش سه ماهه پاییز خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، برگزاری نشست‌های تخصصی در مرکز پژوهش‌ها در سه ماهه فصل پاییز ۱۴۰۰ نسبت به سه ماهه بهار سال ۱۴۰۰ از رشد ۵۶ درصدی برخوردار بوده است.

همچنین، شرکت در جلسات کمیسیون‌های مجلس در سه ماهه پاییز ۱۴۰۰ نسبت به سه ماهه بهار ۱۴۰۰ شاهد رشد ۱۰۲ درصدی بوده است.

گفتنی است، در حوزه پاسخ به درخواست‌های کارشناسی نمایندگان مجلس شاهد رشد ۴۸ درصد در سه ماهه پاییز ۱۴۰۰ نسبت به سه ماهه بهار ۱۴۰۰ هستیم.

همچنین در بازه زمانی سه ماهه پاییز ۱۴۰۰ نسبت به ۳ ماهه بهار ۱۴۰۰ تعداد اظهارنظر‌های کارشناسی مرکز در خصوص طرح یا لوایح از رشد ۶۸ درصدی برخوردار بوده است. در نهایت اینکه انتشار مکاتبات و گزارش‌های موردی مرکز در ۲ بازه زمانی فوق یکسان و به میزان ۷۰ گزارش در ۳ ماه بوده است.   بیشتر بخوانید: ضدحمله قندپارسی به عملیات مشترک سعودی و انگلیس/ توطئه‌ای که موجب تحکیم وحدت ایرانیان شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مرکز پژوهش های مجلس مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرکز پژوهش های مجلس مجلس شورای اسلامی نسبت به سه ماهه بهار مرکز پژوهش های مجلس پاییز ۱۴۰۰ نسبت سه ماهه پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ هکرها به نهادهای مهم اسرائیل | هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه دیمونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس؛ روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» گزارش داد هکرهای که اخیرا اعلام کرده بودند به برخی نهادهای حساس اسرائیی نفوذ کرده‌اند، وبگاهی برای انتشار داده‌های حساس این نهادها ایجاد کرده‌اند.
شبکه «الجزیره»، ظهر امروز (سه‌شنبه)، به نقل از هاآرتص خبر داد این گروه هزاران سند منتشر کرده و گفته‌ بعد از نفوذ به وزارت جنگ اسرائیل به آن‌ها دست یافته‌ است.
براساس این گزارش، این هکرها همچنین توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری رژیم اسرائیل و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای در نیروگاه دیمونا نفوذ کنند.
روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم»، روز چهارشنبه، هفته گذشته خبر داده بود که هکرها به وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده‌اند و اطلاعات حساسی به دست آورده‌اند.
این رسانه اسرائیلی گزارش داده بود که برخی اسناد مربوط به قراردادهای وزارت جنگ اسرائیل بوده و اطلاعات مذکور در برخی صفحات به ازای ۵۰ رمزارز بیتکوین برای فروش قرار داده شده‌اند.
هکرها همچنین گفته‌ بودند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی هستند.

کد خبر 845070 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • نفوذ هکرها به نهادهای مهم اسرائیل | هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه دیمونا
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور