Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین نفت مسجدسلیمان گفت که اقدام یک‌طرفه این باشگاه را به‌صورت قانونی پیگیری می‌کند. - اخبار ورزشی -

مجتبی لطفی درباره جدایی خود از باشگاه نفت مسجدسلیمان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قرارداد ما را یک‌طرفه فسخ کردند و من هم کارهای قانونی برای شکایت از نفت را انجام می‌دهم. باشگاه چند نامه به خاطر غیبتم در تمرینات به من ارسال کرد، اما انگار فراموش کرده بودند بینی من در همین تیم شکست و جراحی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران نقاهت خودم را پشت سر می‌گذاشتم، اما آنها حتماً دلایلی برای تصمیم خود داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تیم دیگری منتقل شود یا خیر، تصریح کرد: من بازیکن آزاد هستم، اما دیگر نمی‌توانم در لیگ برتر بازی کنم. در نیم‌فصل اول آمار بدی نداشتم، اما قراردادم یک‌طرفه فسخ شد. شنیدم همین کار را در قبال کرار جاسم و محمد علیمردانی انجام دادند. نقل‌وانتقالات نیم‌فصل روز 23 بهمن به پایان رسید که باشگاه در همان روز قراردادم را فسخ کرد.

5 بازیکن نفت مسجدسلیمان در انتظار صدور کارت بازی

مدافع پیشین نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه این موضوع در میان مشکلات انبوه باشگاه پیدا نیست، به تسنیم گفت: شکایت خودم را پیگیری می‌کنم تا حقوق و زیانم را بگیرم. از لیگ برتر جا ماندم و باید یک رده پایین‌تر بازی کنم که این در آینده فوتبالی من تأثیرگذار است. من بابت مشکلات خانوادگی قصد جدایی داشتم و این را با مدیران نفت مطرح کردم. باشگاه از من چک 150 میلیون تومانی بابت رضایت‌نامه خواست، اما قرارداد را یک‌طرفه فسخ کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان یک طرفه فسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد