Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  طی آیینی با حضور محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از اهالی منطقه، ساختمان پست امداد شرکت گاز منطقه ۶ واقع در شهرک شهید کشوری و همچنین تکمیل طرح گازرسانی به  شهرک کشوری افتتاح شد.

 فرماندار اصفهان گفت:ساکنان  شهرک شهید کشوری نیازمند آرامش هستند و افتتاح مرکز ساختمان پست امداد نیز در جهت ایجاد آرامش و خدمت رسانی به آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او تاکنون جلسات و پیگیری‌های زیادی با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت عمران شهرک در خصوص ارائه امکانات و خدمات به این منطقه صورت گرفته و در تلاش هستیم با هم افزایی و همکاری بتوانیم خدماتی مطلوب ودر شان مردم و مد نظر دولت سیزدهم ارائه کنیم.

خدماتی در این شهرک شهید کشوری نظیر پایگاه آتش نشانی ایجاد شده که به تجهیز و ارتقاء نیازمند است.

 ساختمان پست تعمیرات و امداد گاز منطقه ۶ (شهرک شهید کشوری) در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و بنای ۲۵۰ متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با همکاری شرکت گاز استان و شرکت عمران شهرک شهید کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید، همچنین پروژه گازرسانی به بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنین این شهرک نیز تکمیل شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار اصفهان گاز رسانی شهرک شهید کشوری شهرک شهید کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت افزود: با توجه باینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است  قبل از سال شروع کرده ایم.

وی بیان داشت؛ ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه به مردم بدهکاریم افزود؛ جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: از زمان روی کار آمدن جناب آقای دکتر رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید، در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و به بیش از ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان