Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:15:02 GMT

کشف ۹ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۳۳۵

کشف ۹ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ علی قاسم پور گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر این که فردی در منطقه مهرشهر اقدام به توزیع گسترده سیگار قاچاق می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

 با هماهنگی مقام قضایی ماموران به فروشگاه عرضه مواد دخانی اعزام و در بازرسی از آن جا ۹ هزار و ۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش سیگار‌های قاچاق کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.
به گفتهفرمانده انتظامی شهرستان کرج  مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه نگهداری و خرید و فروش اموال قاچاق است.

انتهای پیام/ر.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیگار قاچاق موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق طی ۲۵ روز اول سال جاری کردند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: مرزبانان این فرماندهی در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت‌های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال را از ۹ دستگاه خودرو کشف کنند.

وی تصریح کرد: قاچاق سوخت در مرزهای این استان بویژه حوزه هنگ تایباد به صورت قلکی (بطری‌های یک و نیم لیتری) بوده و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

شجاع با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت: قاچاقچیان سوخت باید بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز خسارت‌هایی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند، لذا مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده‌اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6079514

دیگر خبرها

  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • محموله چوب قاچاق جنگلی در نشتارود توقیف شد
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ فرصت دارند