Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:45:13 GMT

تفاوت مالی در تیم های حال حاضر لیگ برتر فاحش است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۹۶۰۰

تفاوت مالی در تیم های حال حاضر لیگ برتر فاحش است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی فجر و صنعت نفت آبادان بیان کرد: توجه به اینکه در شیراز خاطرات متعددی داشته ام پس از ١۵ سال به شیراز آمده و خاطرات متعددی در روزگاری که تیم برق و فجر در لیگ برتر بوده اند برایم زنده شد.

وی افزود: امید است تیم برق شیراز بار دیگر به عرصه فوتبال بازگردد، این در حالی است که این تیم آنگونه که به ما اطلاع داده اند منحل شده و وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فردا یکی از مهم‌ترین بازهای سال تیم ما است و در لیگ امسال هیچ فرقی میان صدر و پایین جدول وجود ندارد و بسیاری از تیم‌هایی که در انتهای جدول حاضر هستند توانسته اند نتایج خوبی از تیم‌های صدر نشین کسب کنند.

منصوریان گفت: تیمی برتر است که بتواند از لحاظ روانی بازی را کنترل کند این در حالی است که فجر در دور رفت توانست تیم ما را شکست دهد و فجر طی بازی‌های گذشته روند یکسانی داشته و با بدشانسی بازی‌های خود را واگذار کرده است.

او خاطرنشان کرد: شاید به لحاظ مالی فجر دچار مشکل است و این اصلی ترین عاملی است که موجب شده فجر بازی های خود را واگذار کند و نباید فراموش کرد کلانتری در لیگ یک بسیار زحمت کشید و توانست تیم را به لیگ برتر برساند و نباید از تلاش‌های او غافل شد.

او یادآور شد: بسیاری از تیم‌های صدرنشین متمول بوده اند و تفاوت مالی میان تیم‌ها در کشور بسیار فاحش است.

به اعتقاد منصوریان تلاش و همکاری میان تیم صنعت نفت آبادان موجب شده تا تیم در مسیر حرکتی خوبی قرار بگیرد و اتحاد مناسبی در این تیم وجود دارد.

کد خبر 5427067

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان لیگ برتر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل عکس استانها همدان واکسن کرونا کشاورزی تبریز مجلس شورای اسلامی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد

به گزارش تابناک، ازدواج زنی با قد 177.8 سانتیمتر با مردی با قد 91.44 سانتیمتر باعث ورود آنها به کتاب رکوردهای جهانی گینس شد.

جسیکا و لاری در ایالات متحده زندگی می‌کنند و از دوره ابتدایی همدیگر را می‌شناختند. آنها در سن نوجوانی با هم دوست بودند و بعد از آن هم ازدواج کردند، حاصل این ازدواج چهار فرزند است که بزرگ‌ترین آنها در حال حاضر 16 ساله است و الویا نام دارد، داکس 15، ویکتوریا 12 و فیلکس هم یک ساله است.

جسیکا در این رابطه می‌گوید: من از این ازدواج احساس خوشبختی می‌کنم و ما برای زندگی مشترک تا آخر عمر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد 

منبع: خبرفوری

دیگر خبرها

  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • اشتباه فاحش اسرائیل با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد
  • اشتباه فاحش رژیم اسرائیل با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد