Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد برای رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز خود براساس رعایت اصلاح الگوی مصرف، در سامانه soha.emdad.ir ثبت‌نام کنند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و اظهار کرد: اقدامات اولیه برای اجرای طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض مصرفی از طریق فراخوان‌های متعدد به مددجویان اطلاع‌رسانی شده و برای آن دسته از مددجویانی که شماره اشتراک خود را اعلام کردند در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص شرایط انجام فرآیند توسط مددجویان برای بهره‌مندی از این طرح، افزود: خانوارهای تحت حمایت می‌توانند کدهای اشتراک قبوض را برای ثبت در سامانه سها، به مددکار خانواده خود یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: آن دسته از مددجویانی که می‌توانند با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir اقدام کنند، ابتدا در قسمت نام کاربری و رمز عبور، کد ملی سرپرست خانوار را وارد و سپس با کلیک روی گزینه ثبت کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز، شماره اشتراک را وارد کرده و در انتها گزینه ثبت و ارسال درخواست را بزنند.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان می‌توانند پس از تکمیل مراحل ثبت در قسمت نیازمندی‌ها، انشعابات ثبت شده را مشاهد و ویرایش کنند، گفت: در طول مدت یک هفته کاری حداقل کد اشتراک‌های ۴۰ هزار خانوار صاحب خانه تکمیل خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال با مراجعه حضوری مددکاران و همراهی در ثبت اطلاعات توسط خود مددجویان بتوانیم این امر را به طور کامل برای خانوارهای تحت پوشش محقق کنیم.

کد خبر 556577

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت

 اکبری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دانشکده دندانپزشکی از سال ۱۳۹۰ در بیرجند راه‌اندازی شد و اکنون ۳۶۰ دانشجو در حال تحصیل دارد.

وی افزود: از این تعداد ۲۵ دانشجو انتقال از خارج بوده، ۱۵ دانشجوی اتباع خارجی و مابقی دانشجویان سراسری هستند که از این تعداد هم ۳۰ درصد تعهدی خراسان جنوبی محسوب می‌شوند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هفت دوره فارغ‌التحصیلی در این دانشکده برگزار شده است عنوان کرد: ۱۵۰ دانشجو تاکنون از دانشکده داندانپزشکی بیرجند فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی گفت: در زمینه تجهیزات دانشکده دندانپزشکی مشکل خاصی نداریم، اما بخشی از ساختمان استیجاری است که امیدواریم با تکمیل پروژه در حال ساخت تا خرداد امسال این مشکل هم رفع شود.

اکبری، گرانی مواد مصرفی و فرسودگی تجهیزات را از دیگر مشکلات دانشکده برشمرد و عنوان کرد: اکنون پذیرش دانشجو در دانشکده دندانپزشکی بیرجند با ظرفیت کامل انجام می‌شود لذا به میزان کافی دندانپزشک داریم، اما نیاز است به خوبی توزیع انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشکده اکنون ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی دارد گفت: انجام درمان در بخش دانشجویی بر اساس کوریکولوم درسی بوده که زیر نظر اساتید از سوی دانشجویان است و هزینه‌های آن طبق مصوبات هیات امنا و هیات رئیسه بوده لذا فقط هزینه جزئی بابت مواد مصرفی اخذ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد