Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه، در حال حاضر فقط مشمولان اعزامی اردیبهشت ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام متقاضیان امریه اعزام ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ امروز به پایان می‌رسد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولان متقاضی امریه سربازی در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی https://qazahrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

eadl.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امریه سربازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود.

هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی‌وحرفه‌ای رشته‌های امور زراعی، امورباغی، ساختمان، معدن، ماشین ابزار، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، الکترونیک، الکتروتکنیک و صنایع چوب و مبلمان می‌توانند در آزمون مرحله دوم سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در آزمون از اول اردیبهشت آغاز و تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و زمان برگزاری آزمون مجازی نیز نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ۱۰ تا ۱۲ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • متقاضیان حج تمتع در انتظار اعلام ثبت نام برای ظرفیت باقی مانده