Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کشتی باری حامل هزاران خودروی لوکس تولیدی آئودی، پورشه و لامبورگینی در نزدیکی سواحل جزایر آزور پرتغال سوخت. با کمک ارتش پرتغال خدمه جان سالم به در بردند، اما کشتی بدون سرنشین رها شده و در دریا در حال حرکت است.

به گزارش «انرژی امروز» از دویچه وله، کشتی باری فلیسیتی ایس (Felicity Ace) کە تقریبا چهار هزار خودرو، از جمله تولیدات لوکس آئودی، پورشه و لامبورگینی را به مقصد ایالات متحده آمریکا حمل می‌کرد، در اقیانوس اطلس و در نزدیکی سواحل جزایر آزور پرتغال دچار حریق شد و در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رسانه‌های پرتغالی، نیروی دریایی و هوایی این کشور ٢٢ خدمه این کشتی را نجات دادەاند. اما کشتی بدون سرنشین رها شده و در دریا در حال حرکت است.

کاپیتان کشتی به رسانه‌های پرتغال گفته است آتش گرفتن باتری‌های “لیتیومی” خودروهای الکتریکی عملیات اطفای حریق را دشوار کرده است. او همچنین گفته است کە از اول تا انتهای کشتی در حال سوختن است.

گفته می‌شود کە مخازن سوخت کشتی در زیر خط آب قرار دارد و توسط خدمه پلمپ شده است.

به گزارش خبرگزاری پرتغالی لوزا، یک شرکت نجات هلندی امکان یدک‌کشی کشتی به بندری در جبل‌الطارق یا پرتغال را بررسی خواهد کرد.

شعبه آمریکای شمالی فولکس واگن در بیانیەای گفته است که کشتی حامل ۳هزار و ۹۶۵ خودرو از برندهای فولکس واگن، پورشه، آئودی و لامبورگینی است.

یکی از سخنگویان پورشه تایید کرد که نزدیک به ۱۱۰۰ خودروی پورشه در این کشتی هستند. خودروسازی آئودی هم تایید کرده کە تعدادی از خودروهای این گروه در کشتی هست، اما به تعداد آنها اشاره نکرده است.

سخنگوی فولکس واگن، غول خودروسازی آلمانی تایید کرده کە کشتی فلیسیتی ایس با پرچم پاناما از آلمان به سمت ایالات متحده حرکت می‌کرد.

کاپیتان کشتی به رسانه‌های پرتغال گفته است آتش گرفتن باتری‌های «لیتیومی» خودروهای الکتریکی عملیات اطفای حریق را دشوار کرده است.

برچسب هاآئودی باتری لیتیومی پورشه (Porsche AG ) جبل‌ الطارق خودروی برقی فولکس واگن (Volkswagen)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آئودی باتری لیتیومی پورشه Porsche AG جبل الطارق خودروی برقی فولکس واگن Volkswagen آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد