Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:57:35 GMT

بازگشایی تالارهای قزوین با 30 درصد ظرفیت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۰۷۷

بازگشایی تالارهای قزوین با 30 درصد ظرفیت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت استان در خصوص محدودیت های کرونایی باید فضای تسهیل گری را ایجاد کنیم که البته این امر با توجه به شرایط زمانی و تعداد بیماران صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایامی که پشت سر گذاشتیم با توجه به مناسبت های ویژه ای که وجود داشت اما به دلیل شیوع کرونا اقدام به تعطیلی تالارهای پذیرایی کرده بودیم که در حال حاضر اجازه بازگشایی تالارها را با ظرفیت 30 درصد می دهیم.

اعلایی اضافه کرد: بازگشایی تالار ها مشروط به آن است که تمامی پروتکل ها رعایت شود و تمامی پرسنل واکسینه شده باشند.

استاندار قزوین ضرورت استفاده از کد QR را برای کلیه تالارها و صنوف یاد آور شد و گفت: در حال حاضر در شرایط عادی قرارنداریم بنابراین با واکسیناسیون باید در راستای عادی شدن شرایط گام برداریم.

استاندار قزوین در پایان گفت: با توجه به فشار کاری و روحی کادر درمان طی دو سال گذشته لذا لازم است مردم با واکسیناسیون خود کمک شایانی به این قشر کرده و اقدام به تکمیل واکسیناسیون خود کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین استاندار محمدمهدی اعلایی ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان