Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:47:10 GMT

برخورد پلیس با قاچاقچیان نهاده دام

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۹۸۴

برخورد پلیس با قاچاقچیان نهاده دام

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف بیش از 26 تن نهاده دامی سویا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی ابهر در حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان در اتوبان زنجان- قزوین به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از این کامیون، تصریح کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از این کامیون موفق به کشف 26 تن و 370 کیلوگرم نهاده دامی سویا شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را  7 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، یادآور شد: در همین رابطه پرونده قضایی برای خاطیان پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.
 
سرهنگ مهدی‌خانی با اشاره به نیاز تولیدکنندگان به این نهاده‌ها برای تولید و ضرری که قاچاق کالا و ارز به اقتصاد کشور وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با سودجویان و قاچاقچیانی که به صورت غیر مجاز اقدام به خرید و فروش نهاده‌های دامی خارج از شبکه اقدام کنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی شهرستانها قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند

ایسنا/همدان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از کشف، ضبط و معدوم‌سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

براساس گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند حسن توکلی در تشریح این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفندماه بیش از ۶۵۵۲ واحد بازرسی و ضبط معدوم‌سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی از مراکز تولید، نگهداری، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان نهاوند صورت گرفت. 

وی با اشاره به اینکه مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد بوده است، افزود: هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شهرستان، این مواد جمع‌آوری و ضبط شده است که از شهروندان عزیز درخواست می‌شود از خرید هرگونه مواد خام دامی فله‌ای و یا در بسته‌های بدون مشخصات و برچسب خودداری کرده و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضاء محصولات توجه کنند.

توکلی ادامه داد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی از ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سطح مراکز توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی در شهرستان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این طرح دو اکیپ ثابت و دو اکیپ سیار شامل کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی از ۳۵۰ واحد مراکز تولید، توزیع، نگهداری، حمل و عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به صورت مستمر بازدید و نظارت صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ هزار واکسیناسیون رایگان دام سبک و سنگین در خوشاب
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر