Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور، وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا‌ها را ندهند.

به گزارش تسنیم، در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند ارائه دادند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد که بودجه با نگاهی واقع‌بینانه به درآمد‌ها و منابع کشور دیده شود و مسئولان سیاست‌های دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

رئیسی گفت: ایجاد ثبات در کلیه متغیر‌های کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و همه سیاست‌های دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ به‌گونه‌ای باشد تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه‌گذاری، تولید، کارآفرینی و اشتغال شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت‌ها ارائه شد و رئیس جمهور، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا‌ها را ندهند.

همچنین در این جلسه موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و رئیسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بودجه رئیسی افزایش قیمت کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره، عیدی کارشناسان اورژانس رفسنجان به جوان ۳۷ ساله

ایسنا/کرمان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان از اولین عملیات احیاء موفق در سال جدید خبر داد که طی آن جوان ۳۷ ساله به زندگی بازگشت.

دکتر مجتبی سنجی ششم فروردین ماه در تشریح این خبر گفت: در ساعت اولیه سال جدید با اعلام ماموریت کاهش پاسخگویی مرد ۳۷ ساله، سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه قاسم آباد اورژانس رفسنجان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: به‌محض رسیدن کارشناسان اورژانس به محل حادثه سریعا عملیات تخصصی احیا انجام و خوشبختانه به لطف خدا و مهارت پرسنل اورژانس قلب بیمار شروع به تپیدن کرد.

وی بیان کرد: آقایان مجتبی محمدحسینی و حسین بمی ناصری کارکنان عملیات و خانم‌ها زین الدینی، غله فروش و حسن زاده همکاران اداره ارتباطات حاضر در این عملیات احیاء موفق بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زندگی دوباره، عیدی کارشناسان اورژانس رفسنجان به جوان ۳۷ ساله