Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@04:18:30 GMT

کادر مدیریتی باشگاه پاس همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۹۱۰۳

کادر مدیریتی باشگاه پاس همدان معرفی شدند

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل باشگاه پاس از معرفی کادر جدید مدیریتی باشگاه پاس خبر داد و گفت: موفقیت پاس با تعامل و مشارکت دستگاه های اجرایی امکانپذیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمیدرضا عابری‌منصور ‌صبح امروز  در جمع خبرنگاران  با تشریح اهداف و برنامه‌های تبیین شده در راستای اداره امور باشگاه اظهار داشت: اهداف مهمی را در بخش های اسپاسرینگ، تبلیغات، امور فنی، اجرایی و مالی باشگاه ترسیم کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پاس افزود: باشگاه به دنبال ایجاد زیرساخت های حرفه ای است و در نخستین گام نسبت به تشکیل چارت سازمانی باشگاه و معرفی مسئولان بخش‌های مختلف اقدام کردیم.

وی اضافه کرد: تعامل و همکاری اعضای باشگاه بسیار حایز اهمیت است و همه باید برای اعتلا و بالندگی باشگاه پاس تلاش کنند.

عابری منصور خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای نخبه فوتبال و بها دادن به آنها در تیم های پایه جزو اهداف اصلی باشگاه است که در راستای احیای تیم های پایه انجام خواهد شد و معتقدم پاس نیاز به پشتوانه سازی بومی دارد.

صالحی‌ امیری: مهدوی‌کیا قراردادی با فدراسیون ندارد/ او نیاید سریع سرمربی جدید معرفی می‌شودزمان نشست خبری سرمربی پیکان مشخص شدبرگ برنده‌ای که پرسپولیس را به ششمین قهرمانی نزدیک می‌کندوقتی دبیرکل فدراسیون فوتبال همه واقعیت را نگفت/ ماجرای قرارداد یورویی و ریالی مهدوی‌کیا چیست؟

وی تعامل با دستگاه های اجرایی را مهم دانست و گفت: موفقیت پاس با تعامل و مشارکت دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.

مدیرعامل پاشگاه در پایان ابراز داشت: طی احکام جداگانه,  حمیدرضا جمشیدی به عنوان قائم مقام،  مهدی آرام مشاور مدیرعامل و مسئول امور اقتصادی و بازرگانی، محمدرضا آرتیمانی مدیر اجرایی باشگاه و سرپرست تیم، علی صمدی شایگان رئیس کانون هواداران باشگاه پاس و میثم ناصرنژاد مدیر روابط عمومی و امور رسانه و مدیر کمیته استعدادیابی باشگاه پاس منصوب شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • رونمایی از سند اجرایی مولدسازی روستاهای استان همدان
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد