Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی نفت ایران از تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حادثه گروهی کارکنان رسمی، قرارداد مدت موقت، معین و پیمانکاری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار این شرکت اعلام کرد: «با موافقت معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بیمه تکمیلی درمان، عمر و حادثه گروهی کارکنان به‌مدت دو ماه از یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با افزایش سقف تعهدهای بیمه‌گر به میزان دو دوازدهم تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده مناقصه جدید پس از اعلام از سوی کمیسیون مناقصات شرکت ملی نفت ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

منبع: شانا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی مدیریت سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران شرکت ملی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد