Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 

گلایه متقاضیان از برگزاری آزمون دکتری
با توجه به آماربالای شیوع ویروس کرونا جای بسیار تعحب دارد که سازمان سنجش اصرار به برگزاری آزمون دکتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری کنید.

عیدی بیکاران تامین اجتماعی
درباره تاخیر در واریز شدن عیدی به بیمه شدگان بیکاری گزارش تهیه کنید.

جولان سگ‌های ولگرد در جیرفت
جولان سگ‌های ولگرد در شهرستان جیرفت مردم را کلافه کرده است و با وجود اینکه این موضوع در طول چند سال اخیر چندین بار به شهرداری اطلاع داده شد، اما نتیجه‌ای نداشت.

ثبت نام خودرو شرکت سایپا
من خودروی زامیاد از شرکت سایپا ثبت نام کردم، ولی وقتی ثبت نام می‌کنم می‌نویسد بررسی اطلاعات و بعد از آن هم می‌نویسد ظرفیت تکمیل شده است. لطفا پیگیری کنید.

گلایه مشتریان از قیمت بالای روی محصولات
سلام و خداقوت پوشک سایز ۶ مای بیبی را خریداری کردیم معمولا در مجیدیه با قیمت کمتر از مغازه‌های سطح شهر می‌توانیم پوشک بخریم، افق کوروش هم تخفیف‌های خوبی روی اجناس می‌دهد، ولی با کمال تعجب، قیمت روی بسته بندی در این فروشگاه با ۱۴۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه پیام نور
باتوجه پایان سال‌جاری متأسفانه پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه پیام نور در سال ۹۹ هنوز پرداخت نشده است چرا کسی جوابگو نیست؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم سوژه های مردمی مشکلات مردم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس از افزایش تعداد مشترکان برق طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار مشترک به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان اضافه شده و در حال حاضر تعداد مشترکان به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس، حمیدرضا کریمی‌فرد از اجرای موفق برنامه‌های مدیریت مصرف در سال گذشته خبر داد و گفت: در تابستان سال 1402 با همکاری همه مشترکان در استان فارس توانستیم با موفقیت از پیک بار عبور کرده و به میزان 410 مگاوات شاهد کاهش مصرف در زمان اوج بار شبکه باشیم. 

وی از مشارکت بیش از 43 درصد مشترکان خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در برنامه‌های اوج بار تابستان سال قبل خبر داد و افزود: از مجموع 849 هزار و877 قبض صادر شده برای مشترکان خانگی شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت در استان فارس در بازه زمانی اول خرداد تا 31 شهریور سال قبل، 370 هزار و 413 قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و 63 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

کریمی‌فرد با بیان این‌که همکاری همه مشترکان از جمله مشترکان کشاورزی، صنعتی، اداری، سایر مصارف و به ویژه مشترکان خانگی نقش قابل‌ ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه سراسری برق به خصوص در ساعت اوج مصرف در تابستان گرم سال قبل داشت، ادامه داد: سال گذشته همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی که مصرف برق خود را کاهش داده بودند، از پاداش ریالی روی قبض برق خود بهره‌مند می‌شدند.

کریمی فرد در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه مشترکان اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، اداری، کشاورزی و سایر مصارف بتوانیم از پیک بار تابستان سال جاری با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند