Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس هیات کشتی استان البرز گفت: متاسفانه مشاهده شده در بعضی از باشگاه‌ها مربیان به فروش مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز روی آورده‌اند.

حمید یاری در گفت و گو با ایسنا گفت: کشتی از دیرباز به یک ورزش پهلوانی و باستانی در کشور ما شناخته شده است، منش کشتی‌گیرانی همچون آقا تختی و دیگر پهلوانان زبان زد خاص و عام بوده است، اما امروز شاهد این هستیم عده‌ای  با سو استفاده از نام کشتی جایگاه این ورزش باستانی را به خطر انداخته‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید یاری گفت: متاسفانه طبق گزارش‌های داده شده تعداد معدودی از مربیان که با نام مربی در باشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند این ورزش را به عنوان منبع درآمد اصلی خود انتخاب کرده و خانواده‌ها نیز با اعتماد به نام کشتی برای پیشرفت فرزندان خود اقدام به پرداخت شهریه پیشنهادی از سوی مربیان کرده‌اند.

وی افزود : طبق اساسنامه  فدراسیون کشتی هیچ مربی حق دریافت شهریه در روی تشک کشتی از ورزشکار را ندارد و باید شخصی به عنوان مسئول ثبت نام در باشگاه وظیفه جمع آوری شهریه از ورزشکاران را داشته باشد .

 رئیس هیات کشتی استان اظهار کرد: در مواردی شاهد تجویز مکمل‌ها و داروهای غیر مجاز از سوی مربیان به ورزشکاران هستیم که در صورت مشاهده هیات کشتی استان با باشگاه داران  و مربیانی که اقدام به این کار غیر اخلاقی کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این گزارش‌ها در چندین استان دیگر مشاهده شده و در جلسات آتی با ریاست فدارسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی کارگروهی ویژه برای برخورد با این مربیان تشکیل خواهد شد .

وی در پایان از خانواده‌ها و ورزشکاران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از  فروش مکمل‌ها و  داروهای غیر مجاز توسط مربیان و دریافت شهریه مازاد به هیات کشتی استان البرزمراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات کشتی استان البرز حمید یاری هیات کشتی استان مکمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد

ایسنا/یزد معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز در استان و معافیت این آموزشگاه‌ها از پرداخت مالیات، اعلام کرد: افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه این آموزشگاه‌ها به وزارت ارشاد پیشنهاد شده است.

  «سیدعباس دهقان» در نشست با مدیران مسئولان آموزشگاههای آزاد هنری استان افزود: مطابق بند «ل» ماده ۱۳۹ قانون مالیات های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی در عین حال تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معافیت از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاههای آزاد هنری استان اظهار کرد: در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز کردن آموزشگاه‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه‌ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاههای آزاد هنری انجام می شود.

معاون هنری و سینمایی استان، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاهها تاکید کرد و گفت: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه http://sso.farhang.gov.irرا انجام دهند.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارایه گزارشهای سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنرهای سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • خواص ظرف های ضد سرطانی
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟