Web Analytics Made Easy - Statcounter

ب‍ه گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ «منوچهر فخری» در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین با موضوع تکریم و معارفه شهردار، با بیان اینکه میزان اثرگذاری و تلاش هر اداره‌ای ارزش‌مندی‌اش را برای مردم مشخص می‌کند، افزود: شهردار باید تحول‌گرا باشد و با توجه به نیازهای جدیدی که برای جامعه ایجاد می‌شود باید برنامه و تفکرات جدید ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنانش گفت: قصور دیر انتخاب شدن شهردار متوجه شورای شهر نیست چون شرایط احراز و انتخاب شهردار زمان بر است و در نهایت شورای شهر شهردار با تجربه ای انتخاب کرد و امیدوارم شاهد تاثیر گذاری وی در حوزه مدیریت شهری باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: شهر هرسین که دارای مجتهدان بزرگ، منابع طبیعی غنی، رزمندگان بزرگ پیشگام و دلاور در دفاع مقدس، شهدای شاخص، مردمی متدین و همچنین صنایع دستی و گویش آن ثبت شده است نباید دیگر برای آن از کلمه محروم استفاده کرد.

فخری افزود: با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های هرسین، اتحاد، تلاش و همت مسئولان به یقین از وضعیت کم برخوردار بودن این شهرستان و اینکه جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است، عبور خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: اعتبارات ویژه ای برای تغییرات در هرسین لازم است تا شاهد تغییرات اساسی در این شهرستان باشیم و اگر کنار هم قرار بگیریم و از تفرقه بپرهیزیم قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: هوشمندسازی حوزه ترافیکی، زیباسازی ورودی و خروجی شهرها و منظر شهری یکی از اقدامات اساسی است که شهرداری باید در این حوزه تلاش مضاعفی داشته باشد.

فخری افزود: در بحث بازسازی بافت های فرسوده اطلاعات را باید بروز کرد، بافت فرسوده تهدید نیست بلکه می تواند پتانسیل خوبی در راستای نوسازی و مقاوم سازی مسکن باشد.

وی گفت: در بحث مبلمان شهری کارهای خوبی در هرسین انجام شده ولی این شهر نیازمند اقدامات بیشتری است و خدمات و توسعه فضای سبز باید بگونه ای باشد که شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

این مسوول اضافه کرد: باید با فراهم آوردن شرایط مناسب زمینه حضور هرسینی های متمولی که در شهرهای دیگر ساکن هستند را برای حضور و سرمایه گذاری در هرسین استفاده کرد.

شهردار باید خلاقیت داشته باشد

فرماندار شهرستان هرسین از حضور دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بخاطر حضور در شهرستان هرسین تقدیر کرد و طی سخنانی اظهار داشت :

مدیریت شهری بخاطر قرار گرفتن در برابر اذهان و دیدگان عمومی یک مدیریت بسیار مهم و متفاوت است و بر این اساس شهردار باید ضمن بروز بودن خلاقیت های لازم را داشته باشد تا بتواند خدماتی را که در شان مردم عزیز هرسین است را ارائه دهد.

متاسفانه شهر هرسین در گذشته از نظر شهرسازی مورد بی مهری و بد سلیقگی قرار گرفته و انتظار می رود شهردار جدید با همراهی مردم و همکاری سایر دستگاهها بویژه شورای شهر ، شهر را از این وضعیت خارج نماید.

شهردار می بایست به بصورت جدی ، تلاش مضاعف ، دقت در عمل و پرهیز از حاشیه گرایی به وظایف خود عمل نماید.

مردم انتظارات بجایی در راستای توسعه و زیبا سازی شهر بویژه در بحث دفن زباله ، ساماندهی ترمینال و گسترش اقدامات فرهنگی دارند که می بایست با مدیریت کارآمد شهردار جدید با جدیت پیگیری و اجرا شود.

در ساماندهی سد معبر اقدامات بسیار خوبی انجام شد و این معضل تا حدودی رفع شد و نباید ادامه این موضوع که به سختی و با همکاری ادارات محقق یافت به فراموشی سپرده شود.

شهرداری های هرسین و بیستون فاقد ماشین آلات لازم بویژه بیل مکانیکی جهت ارائه خدمات هستند و انتظار داریم با دستور جناب دکتر فخری و همکاری سازمان همیاری شهرداری ها اقدامات خوبی در این زمینه صورت پذیرد.

در روزهای آینده مردم گرانقدر محله حاشیه نشین محمد آباد بعد از چند دهه انتظار شاهد ساماندهی نهر جاری در این محله و شن ریزی معابر محله خواهند بود.

در پایان این جلسه از زحمات کیومرث اسدی تقدیر شد و آقای علی نورعلی بعنوان شهردار جدید هرسین معرفی و منصوب شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شورای شهر دفاع مقدس سد معبر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر دفاع مقدس استانداری کرمانشاه شورای شهر دفاع مقدس سد معبر کرمانشاه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، پایدارسازی دشت قزوین باید اولویت بخش کشاورزی باشد چرا که اهمیت دشت قزوین بر کسی پوشیده نیست و نجات این دشت با ۴۷۰ هزار هکتارکه بنیانگذار کشاورزی مدرن در کشور است می‌تواند آغاز کننده توسعه بخش کشاورزی باشد.
رئیس کمیته احیاء و توسعه پایدار دشت قزوین در برنامه گفت و گوی ویژه خبری گفت: مقام معظم رهبری از سال ۸۲ تاکید ویژه‌ای بر روی دشت قزوین دارند. در اجرای رهنمود‌های ایشان باید ساختارسازی صورت گیرد و حرکت‌های جهادی انجام شود. مدیران ارشد استان از پارسال کمیته‌ای برای احیای دشت قزوین تشکیل داده اند. موضوعات در حال پیگیری است.
امانپور گفت: ۲۲ سال است که کاری برای دشت قزوین انجام نشده است. برای احیای دشت قزوین باید امید ایجاد کنیم. عزم راسخ داشته باشیم. تمدن سازی با محتوای مدیریت جهادی شکل می‌گیرد. الگوی جهادی برای توسعه پایدار تدوین شده است. اگر احیای دشت مهم است این اهمیت باید در همه شئون عمل شود. اینگونه نیست که یک نفر راه بیفتد و دشت قزوین را احیا کند. موضوع نهایی استان آب است و اگر حکمرانی نتواند برای آن کاری بکند همه کار‌ها بر زمین می‌ماند. نمی‌شود که از چاه‌های مجاز و غیرمجاز استان آب برداشت شود.
رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: بحران آب یک مساله جهانی است و در کشور ما هم یک موضوع ملی است. ما در استان قزوین به اندازه دو برابر آب قابل برنامه ریزی استفاده می‌کنیم. برای استان ما ۷۵۲ میلیون مترمکعب آب برنامه ریزی شده است که دوبرابر آن استفاده می‌شود. ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان داریم و نتیجه این اضافه برداشت‌ها فرونشست زمین، خشک شدن درختان، فرسایش خاک و سایر مسائل بحران زاست.
رئیس کمیته احیاء و توسعه پایدار دشت قزوین در ادامه تصریح کرد: ما نیازمند تهیه سند بالادستی هستیم که عنوان آن مدیریت جامع حوزه آبخیز از آن یاد می‌شود. تولید اطلاعات با عنوان آمایش سرزمینی از آن یاد می‌شود. تعیین کاربری منابع که آب و خاک و اکوسیستم را شامل می‌شود. تهیه دستورالعمل‌های استفاده از آن است. تبعیت بهره برداران از آن است. همه اقدامات باید ذیل این سند قرار گیرد.
امانپور گفت: تغذیه سفره آب استان با آبخیزداری و آبخوانداری است. برای اولین بار در کشور بخش خصوصی برای ارائه و اجرای الگوی آبخیزداری در استان اجرا می‌شود. باید سراغ مردم برویم و به مردم اعتماد کنیم.
نظری گفت: بهره وری در حوزه کشاورزی در دشت قزوین وضعیت ما از متوسط کشوری بهتر است، اما باتوجه به اقلیم قزوین، بیش از ۹۰ درصد محصولات کشاورزی آب بر هستند. ما باید محصولات آب بر را وارد کنیم و در حفظ آب که برای نسل‌های آینده است توجه بیشتری داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی