Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق خدادادی از صدور ۵۵ هزار و ۴۲۱ کارت ملی هوشمند از ابتدای سالجاری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در استان کرمانشاه یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: در بهمن ماه امسال تعداد ۵ هزار و ۴۲ درخواست کارت ملی هوشمند داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از صدور ۵۵ هزار و ۴۲۱ کارت ملی هوشمند از ابتدای سالجاری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بر این اساس از ابتدای اجرای طرح کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه تا کنون یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۶۴ مورد درخواست کارت ملی هوشمند داشتیم.

خدادادی خاطر نشان کرد: از این تعداد درخواست تا کنون یک میلیون و ۳۷۱ هزار کارت صادر شده است.

وی بیان داشت: از میان افرادی که ثبت نام و درخواست خود را انجام داده‌اند تاکنون یک میلیون و ۳۲۹ هزار نفر کارت ملی هوشمند خود را تحویل گرفته‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: تعداد ۴۲ هزار کارت هوشمند ملی نیز در مراکز ثبت احوال دپو شده و صاحبان آنها برای تحویل آنها هنوز مراجعه نکرده اند.

وی اظهار داشت: در راستای تسهیل ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی، امکان پیگیری درخواست از طریق تلفن همراه فراهم شده است.

خدادادی گفت: متقاضیان کارت هوشمند ملی برای اطلاع از وضعیت کارت خود، می توانند بدون مراجعه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان با استفاده از کد USSD تلفن همراه خود و وارد کردن #6090*4* از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه کارت ملی هوشمند کارت هوشمند یک میلیون ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شریعت جعفری گفت: با هدف توسعه صدور مجوزهای کسب و کارها در استان ۹ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در این کمیته ها وضعیت درگاه ها ملی مجوزها بررسی و پیگیری می شود.

 

او ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه ۶بازپرسی کرج برای تخلفات صورت گرفته در زمینه کسب و کارها تشکیل شده است.

او تصریح کرد: در زمینه صدور مجوزهای برخط کسب و کار در استان تا این لحظه بیش از ۱۲۰ هزار درخواست ثبت شده که از این میان بیش از ۷۳ هزار درخواست برای صدور مجوز بررسی های لازم را داشته اند که نشان دهنده صدور ۶۰ درصدی مجوزهای کسب و کار برخط در استان البرز است.

 

به گفته شریعت جعفری بیشترین تعداد درخواست های مجوز کسب و کار با حدود ۵۴ هزار درخواست مرتبط با اتاق اصناف و پس از آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان است.

 

رییس گروه اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: کرج با ۵۷ درصد از کل درخواست ها بیشترین میزان درخواست مجوز کسب و کار را ثبت کرده است و طالقان چهارباغ هم با ۱ و ۴ درصد کمترین میزان درخواست را ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است