Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از نشست میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران با حمید استیلی، مسئولیت سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران به استیلی واگذار شد.

مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی ایران با انتشار نامه ای روز گذشته ازسمت سرپرستی تیم ملی خداحافظی کرد و با توافق ماجدی با استیلی، سرپرستی تیم ملی به این کاپیتان اسبق تیم ملی ایران واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام دیشب برابر سیتی از روزهای اوجش فاصله داشت اما او مثل هر فوق ستاره دیگری تاثیر مثبتش را روی تیم گذاشت و در تک گل رئال نمی توان استپ فوق العاده اش را انکار کرد. همان کنترل عالی و سپس پاس به وینیسیوس، زمینه ساز گل رودریگو شد.

بلینگام در پایان بازی با شبکه تی ان تیم اسپورتس مصاحبه کرد. ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد و جولن لسکات آنجا بودند تا با جود حرف بزنند. 

پاسخ های هوشمندانه جود باعث حیرت فردیناند شد تا جایی که او در ستایش از ستاره رئال گفت: «چگونه به این سوالات اینقدر شیوا پاسخ می دهی؟ برادر چند سالته؟»

بلینگام در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم باید به آن به عنوان یک مسئولیت نگاه کنید تا فشار. اگر می‌خواهید به باشگاهی مانند رئال مادرید بیایید، باید امادگی پذیرش انتقادات را داشته باشید و  تحت نظارت همه قرار بگیرید.»

فوتبالیست جوان 20 ساله انگلیسی توضیح داد که رئال مادرید کار بزرگی انجام داده و اگر بفهمند شما آماده تحمل فشارها نیستید به شما کمک خواهند کرد. اما اگر بازیکن رئال باشید، آنها احتمالا فکر می کنند که می توانید فشار را تحمل کنید.

ریو فردیناند پس از پاسخ‌های بالغانه بازیکن رئال مادرید به شوخی گفت: «جود همان مردی است که شما دوست دارید دخترتان با او ازدواج کند.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید