Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساماندهی وضعیت استخدامی ۳۲۰ نفر از کارکنان فاقد مجوز استخدام دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان جنوبی ضمن دیدار با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این استان، در سخنانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه ورود به چهل سالگی خود است، با اشاره به نگاه تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: با تغییر ریلی که در دانشگاه آغاز کردیم، خداوند تفضل کرد و با تلاش اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم از این چالش ها و وضعیت بحرانی عبور کنیم و بحمدالله شرایط سخت دانشگاه را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر طهرانچی با بیان اینکه در این راه امید را محور اصلی حرکت خود قرار داده‌ایم، گفت: شاهد بودیم که در فضای مجازی موجی راه انداختند و امید شما را هدف قرار دادند تا اینگونه القا کنند که دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی دسته دوم است و بر این اساس، شعار همسان‌سازی سر دادند. بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی امروز به شرایط ثبات رسیده و افق های روشنی پیش روی آن نمایان شده است. تنها با نظام‌مند کردن سیستم آموزشی دانشگاه، توانستیم درآمدهای دانشگاه را انضباط بخشیم و افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به برنامه این دانشگاه برای مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی اشاره کرد و گفت: در موضوع اختصاص زمین برای مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در حال تعامل با وزارت مسکن و شهرسازی هستیم و انشاءالله تا دو سال آینده بتوانیم اتفاقات جدی در این حوزه برای همکاران رقم بزنیم و این موضوع به طور جدی در دستورکار دانشگاه قرار دارد و شبانه روز پیگیری می شود تا یک ارزش افزوده در زندگی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی وارد کنیم. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی تأکید کرد: مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اجاره به شرط تملیک خواهد بود و هیچ هزینه ای از افراد دریافت نمی‌شود، اما این موضوع در فیش حقوقی درج خواهد شد. همچنین ساخت مسکن نیز از طریق تعاونی های مسکن هر استان پیگیری می شود و سازمان مرکزی تنها نقش نظارتی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساماندهی 320 نفر از کارکنان این دانشگاه که فاقد مجوز استخدام بودند خبر داد و افزود: در جلسه هیأت رئیسه اخیر مصوب کردیم که کارکنانی که بدون مجوز استخدام دارای بیش از 8 سال سابقه کاری در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، با آنها قرارداد پیمانی منعقد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کارکنان دانشگاه آزاد اعضای هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست به همراهی مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تعامل و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه امضا کردند.

افشین غنی‌زاده با تأکید بر اهمیت ارتباط دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد توافق طرفین اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه‌ها دستیابی به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین است که با مذاکرات قبلی مشخص شده و در تحقق موضوعات مورد توافق طبق مفاد تفاهم‌نامه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی و به‌منظور بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک طرفین یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه‌های همکاری، در این مسیر گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به مدت سه سال در هفت ماده ۴ تبصره بوده و به امضای غنی‌زاده نماینده دانشگاه و غلامعلی یاربیگی نماینده ناحیه مقاومت سپاه همچنین تفاهم‌نامه با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نیز به مدت دو سال در ۸ ماده و دو تبصره به امضای رئیس دانشگاه و سیامک حبیبی مدیر توسعه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت