Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس بهزیستی لنگرود، خدمات بهزیستی به جامعه هدف را شامل پرداخت مستمری، خدمات درمان و کمک برای ساخت و ودیعه مسکن دانست و افزود: در حوزه ساخت مسکن از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد تومان بلاعوض به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تخصیص دادیم.

مهری طاهری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۴۵۰۰ خانوار شهرستان لنگرود تحت پوشش بهزیستی هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۰۰ خانوار مددجو در حوزه امور اجتماعی و مابقی در حوزه توانبخشی و معلولان مورد حمایت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات بهزیستی به جامعه هدف را شامل پرداخت مستمری، خدمات درمان و کمک برای ساخت و ودیعه مسکن دانست و افزود: در حوزه ساخت مسکن از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد تومان بلاعوض به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تخصیص دادیم.

رئیس اداره بهزیستی لنگرود، از پرداخت ۴۵۰ میلیون تسهیلات و بلاعوض در حوزه ودیعه مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: سقف ودیعه مسکن ۵۰ میلیون تومان می باشد و لذا تاکنون به ۹ خانوار تسهیلات پرداخت کردیم.

طاهری، حدود ۱۰۰۰ خانوار جامعه هدف شهرستان را در انتظار دریافت ودیعه مسکن دانست و گفت: امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته با مدیریت استان، این تعداد خانوار تا پایان سال تحت پوشش قرار گیرند.

وی همچنین از تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و بیان کرد: افراد متقاضی به بانک معرفی شدند و این اعتبار تا پایان سال جذب خواهد شد.

رئیس بهزیستی لنگرود، با اشاره به توزیع سبد کالا بین خانوارهای تحت پوشش ویژه ایام عید نوروز، یادآور شد: عیدی خانوارها همراه با مستمری اسفند به حساب واریز می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها لنگرود بهزيستي ودیعه مسکن بهزیستی لنگرود ودیعه مسکن تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

با حضور رئیس جمهور ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۳۱ استان کشور واگذار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آئین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

رئیسی در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت کننده در این طرح بزرگ گفت: رشد 44 درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال 1402 نسبت به سال 1401 از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دولت در راستای تحقق این وعده که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد امام خمینی (ره) نداشته باشیم، ساخت مسکن برای مددجویان را 44 درصد افزایش داد و لذا دولت صادق‌الوعد است، بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان
  • پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان لنجانی