Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مازندران با اشاره به تهیه و تدوین طرح سپاس و ارسال آن به دفتر رئیس جمهوری اظهار داشت: این طرح با هدف مشاوره گرفتن از وضعیت جامعه، دیدار مسئولان با خانواده‌های شهید و ایثارگران اجرایی می‌شود.

وی با اظهار اینکه خانواده‌های شهیدان و ایثارگران دلسوزترین قشر برای نظام و انقلاب هستند، افزود: در این طرح مسئولان برای اینکه دریابند جامعه درچه وضعی بوده و با چه مشکلاتی روبرو است، دیدارهایشان با خانواده‌های شهید انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نامگذاری معابر و خیابان‌ها را به نام شهیدان افتخاری برای جامعه اسلامی دانست و از شهرداری‌ها خواست با توجه به ابلاغ مستقیم مقام معظم رهبری نسبت به این مهم و نامگذاری معابر به نام شهیدان توجه جدی داشته باشند.

قاضی زاده هاشمی با اظهار اینکه نرخ فرزندان شهدا و ایثارگر فاقد مسکن از متوسط جامعه بالاتر است، افزود: به رغم آنکه قوانین خوبی برای اشتغال و استخدام فرزندان شهیدان و جانبازان وجود دارد ولی در اجرای مجوز با مشکلاتی روبرو هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اشتغال را مطالبه جدی از بنیاد شهید بیان کرد و گفت: ۱۷ هزار نیروی انسانی از جامعه فرزندان شهدا و ایثارگر باید در دستگاه‌های مختلف جذب شود که با مشکل ردیف استخدامی روبرو هستیم.

وی متوسط سن والدین شهدا را ۸۰ سال و همسران و جانبازان را ۶۰ سال ذکر کرد و گفت: در حوزه درمان به رغم آنکه که بودجه دولتی وجود دارد اما اعتبارات کافی نیست و نیازمند کمک و حمایت بیمه‌ها هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور با اشاره به بدهی بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومانی بنیاد به دستگاه‌های مختلف گفت: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار نیز هر سال یک فیلم سینمایی در هر استان ساخته و تولید می‌شود و ۳۰ درصد هزینه ساخت فیلم را تقبل می‌کنیم.

کد خبر 5432603

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف عکس استانها همدان گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند.


وی افزود: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهداء، کلیه جانبازان و آزادگان و همسرانشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی