Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید آسیابانپور روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی هدف و تلاش اصلی تیم در دور برگشت مسابقات لیگ، ارائه بازی‌های فنی و دقیق مقابل رقبا و ارتقای جایگاه در جدول رده‌بندی گروه است که یا جدیت پیگیری و محقق می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در نیم فصل دوم بهتر از گذشته عمل کرده و امیدواریم که بازیکنان به شرایط آرمانی برسند و با تمریناتی که انجام شده بتوانیم با ارائه بازی‌های درخشان و کسب نتایج دلخواه علاوه بر ارتقا در جدول، جایگاه تیم را برای حضور در لیگ دسته یک بهبود بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال ورزشی یزد اظهار کرد: به دنبال جذب چند بازیکن جدید دیگر برای تقویت تیم هستیم که در خط دفاع چند نفر مدنظرمان است که با قطعی‌شدن  حضورشان، نامشان را رسانه‌ای می‌کنیم و هدف فقط صعود به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در فصل آینده است .

به گفته آسیابانپور، مسابقات لیگ ۲ در دور برگشت و نیم فصل دوم خیلی حساس و همه بازی‌ها اهمیت دارد، بنابراین با تمرین‌های صورت گرفته و شناختی که نسبت به رقبا و مدعیان گروه وجود دارد هدف نهایی کسب پیروزی و افتخار برای فوتبال استان یزد است .

اولین مسابقه دور برگشت تیم شهید قندی در نهم اسفندماه جاری در تهران مقابل  تیم عقاب این استان است .  

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌ نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندر ماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم‌گروه است.

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶  هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی  و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد. 

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد دور برگشت لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز