Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مربی نوشهری با وجود صعود شاگردش به فینال جام تختی، اعتراضات بسیار زیادی به داوری داشت.

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در حالی به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که این مسابقات خالی از خواهی و از جمله اعتراض به داوری نبوده است.

* در جریان مسابقه ۱۳۰ کیلو که امیر قاسمی و پارسا نظری مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که نام این کشتی‌گیران بارها اعلام شد تا روی تشک بیایند اما نه داور روی تشک حاضر شد و نه شرایط لازم برای مسابقه آماده بود. همین اتفاق در یک کشتی دیگر هم تکرار شد، به طوری که کشتی‌گیران مجبور به ترک تشک شدند.

* مجید رمضانی مربی سجاد ایمن‌طلب از نوشهر با وجود اینکه شاگردش مسابقه را برده بود، بارها به داوری اعتراض داشت و حرف‌هایی هم به داوری زد. این اعتراضات همچنان ادامه‌دار بود و وی بعد از پایان مسابقه به جایگاه خبرنگاران که پشت داوری بود آمد و دوباره اعتراض کرد. نکته جالب اینکه ایمن‌طلب در ۶۷ کیلوگرم راهی فینال شد.

* با وجود اینکه ۲ تیم خارجی در مسابقات شرکت داشتند اما این مسابقه نه در تقویم اتحادیه جهانی ثبت شد و نه نماینده‌ای از فدراسیون جهانی در آن حضور داشت و در واقع مسابقه داخلی بود. 

* ناصر علیزاده از مدعیان وزن ۸۷ کیلو بال‌ها از ناحیه دهان و لب دچار خونریزی شد که همین توقف چند باره مسابقه را به دنبال داشت‌. وی امشب در فینال روی تشک خواهد رفت.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام تختی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف آزادکاران که همزمان با ایام نوروز اردوی خود را در تهران و کمپ تیم های ملی برپا کرده اند، فرنگی کاران با نظر حسن رنگرز راهی شهرستان نور در استان مازندران شدند و این روزها تمرینات خود را در این منطقه پیگیری می کنند.

اما از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خبر می رسد محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی کشتی ایران برای المپیک 2024 پاریس، در جریان اردو دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده است. 

گرایی برای پیگیری درمان خود اردوی تیم ملی را ترک کرده و راهی تهران شده تا معاینات دقیق تر روی پای او انجام شود.

البته حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اظهارنظری اعلام کرده مصدومیت گرایی خیلی جدی نیست و او با چند جلسه فیزیوتراپی می تواند به تمرینات بازگردد.

دیگر خبرها

  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است/ المپیک برای همه سخت است
  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳