Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی با مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه تأمین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

طهرانچی در این دیدار ضمن تأکید بر اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی برای تأمین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد و به منظور پاسداشت زحمات و خدمات بیش از ۲۵ هزار عضو هیات علمی و ۲۹ هزار کارمند این مجموعه، تلاش داریم تا همزمان با ۴۰ سالگی دانشگاه، پروژه تأمین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از آنجایی که یکی از برنامه های جدی دولت سیزدهم طرح جهش تولید و تأمین مسکن است، دانشگاه آزاد اسلامی با تعامل و همکاری سازنده ای که با وزارت راه و شهرسازی دارد، می تواند قدم های خوبی در حوزه تأمین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان خود برداشته و در تحقق این طرح نیز سهیم باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به توانمندی های علمی، پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مسکن تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با در اختیار داشتن اعضای هیات علمی توانمند در حوزه مهندسی عمران، معماری، شهرسازی و...، دستاوردهای پژوهشی و طرح های موفق فراوانی در مسکن و صنعتی سازی ساختمان دارد. از این رو آمادگی کامل داریم تا بلافاصله پس از اخذ مجوزهای لازم و صدور پروانه ساختمانی، پروژه را آغاز کرده و ظرف دو سال، پروژه تأمین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 5433025 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی مسکن اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی عبدالرسول پورعباس حکم انتصاب پیمان صالحی ساماندهی آموزش عالی دانشگاه تهران کنکور 1401 دانشگاه علوم پزشکی تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون زبان هیات علمی و کارکنان دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد اسلامی همدان در دیدار غلامرضا خاکساری رئیس این دانشگاه و کیوان الوندی مدیرکل صداوسیمای مرکز این استان برای هرگونه همکاری و ترسیم نقشه راه به‌منظور پیشبرد اهداف مشترک این دو مجموعه به امضا رسید.

توسعه استان همدان با همکاری مشترک دانشگاه و صداوسیما

غلامرضا خاکساری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این دیدار به بیان دغدغه‌ها، ظرفیت‌های همکاری و راهکار‌های بهره‌مندی دوجانبه از مزیت توسعه تعاملات صداوسیما و دانشگاه آزاد اسلامی پرداختن و با اشاره بر ظرفیت علمی و فرهنگی بی‌بدیل این دانشگاه در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: همکاری مشترک و تشکیل اتاق فکر دانشگاه و صداوسیما می‌تواند در راستای توسعه استان مؤثر واقع شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های ارزنده صداوسیما در پوشش اخبار و فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، آمادگی این نهاد را برای همکاری‌های بیشتر و استفاده از تخصص دانشگاهیان در غنی‌سازی محتوایی برنامه‌های صداوسیما اعلام کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره بر حضور اعضای هیئت علمی در رشته‌های متنوع و مقاطع تحصیلی مختلف در واحد‌های دانشگاهی استان همدان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاه اجتماعی و مسئله محور با وجود ۱۱ واحد و مرکز در شهرستان‌های استان به‌عنوان شبکه گسترده علمی و فرهنگی می‌تواند در تأمین محتوا و جهت‌دهی صحیح علمی و فرهنگی برنامه‌های صداوسیمای مرکز استان یاری‌رسان این نهاد مردمی باشد.

خاکساری با بیان رویداد‌های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در ماه‌های آتی عنوان کرد: میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده‌های سنی و مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور از رخداد‌های پیش روی این دانشگاه در چند روز آینده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه دانشگاه آزاد اسلامی همدان میزبان رویداد صدراست، مطرح کرد: این رویداد با تأکید بر توسعه اشتغال و راهبرد‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست‌بوم‌های محلی و منطقه‌ای، ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی، جامعه و صنعت برگزار خواهد شد.امیدوارم رسانه ملی در راستای شعار سال همگام با دانشگاه در این رویداد حضور داشته باشد.

ارتقای سواد علمی جامعه با همکاری دانشگاه آزاد همدان و صدا و سیما

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان نیز با تأکید بر آموزش محور بودن برخی از برنامه‌ها در امر اطلاع‌رسانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان و حوزه‌های پیام این مرکز می‌توانند با تعامل و همکاری برنامه‌ریزی‌شده از ظرفیت علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی همدیگر استفاده کنند و نقش قابل توجهی در افزایش آگاهی مردم و ارتقای سواد علمی جامعه داشته باشند.

کیوان الوندی با استقبال از انتقال تجربه و تخصص دانشگاهیان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی اضافه کرد: استفاده از دانش و تخصص استادان دانشگاه اصل است و تلاش خواهیم کرد برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان در راستای تقویت نگاه علمی به مسائل مختلف جامعه در برنامه‌ها به شکل هدفمند و بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند.

وی بیان کرد: در این تفاهم‌نامه تلاش خواهیم کرد با برقراری ارتباط منظم و سازمان‌یافته میان دانشگاه و صداوسیما و بهره‌گیری از توانمندی‌های رسانه‌ای و علمی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین در راستای تحقق اهداف مشترک، تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین قدم برداریم.

مدیرکل صداوسیما مرکز همدان ادامه داد: این تفاهم‌نامه با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در موضوعات مرتبط با نیاز‌های صداوسیما و دانشگاه به‌منظور دستیابی به دانش و فناوری‌های مورد نیاز و حمایت از تولیدات رسانه‌ای درباره ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و پوشش رسانه‌ای نشست‌های علمی و تخصصی دانشگاه در موضوعات مهمی مانند بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن سازی اسلامی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی، فرزندآوری، هویت بخشی، عدالت‌گستری و معرفی نخبگان، کارآفرینان، پژوهشگران، دانشجویان و استادان برجسته، کانون‌های دانشجویی و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه به جامعه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • انتشارکتاب حاکمیت اسلامی در عصر غیبت با ترجمه عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار
  • دکتر طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی کارکنان و اعضای هیأت علمی
  • صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد