Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش در هفته پیش‌رو قصد دارد در بخش صحنه‌گران، آثار «محمد کاسبی» از بازیگران باسابقه کشورمان را پخش و مرور کند.

به گزارش ایسنا عناوین فیلم‌های سینمایی شبکه نمایش در هفته پیش‌رو به شرح زیر است:

ساعت ۱۳:
فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۷ تا ۱۳ اسفند ماه پخش خواهند شد: «شغل شریف»، «حتی اگر شب باشد»، « داماد خوش قدم »، «خواستگاری»، «بوگا »، «عاشقی در وقت اضافه» و «حالا چه شود» نام فیلم های این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۹:  
فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش‌رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «برف پیما»، «کارآگاه فاکس»، «پسر روزنامه چی»، «وقتی تو خواب بودی» ، «کوه سرخ غرب»، «سرزمین ماه» ، «بازیگر قانون».

ساعت ۲۱:
فیلم های منتخب محمد کاسبی ـ بازیگر پیشکسوت کشورمان ـ که این روزها در آستانه جراحی مهمی قرار دارد، هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد. به ترتیب روز پخش شامل این فیلم‌ها است: «دایره سرخ»، «پدر»، «دنیای وارونه» ، «زنگ ها»، «براده های خورشید»، «نفوذی» و «بدوک».

ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «دشمنان ملت»، « نجات مزرعه» ، «کونگ فو یوگا»، «ارثیه»، « زمانی که آخرین شمشیر کشیده شود»، «تغییر چهره» و«ساخت آمریکا».

ساعت ۱ بامداد:  
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش، از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ اسفند : «در گرمای شب» ، «رویاها » «سرداب و پاندول» ، «جاده صاف کن»، «توده چسبنده »، «گاوچران ها» و «من و خرس ها» هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد کاسبی شبکه نمایش فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز _جمعه بیست و چهارم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۵۰ با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (سپاهان - ذوب آهن) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آتن، شبکه ورزش

کد خبر 745395

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبزها در آخر هفته تلویزیون
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک