Web Analytics Made Easy - Statcounter

آثار محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون در هفته پیش‌رو در بخش صحنه‌گران شبکه نمایش در ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، محمد کاسبی بازیگر شناخته شده و متولد سال ۱۳۳۰ تهران است. کاسبی از نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقه‌مند بود و کار خود را با تئاتر آغاز کرد. وی در ۱۳۵۳ به دانشکده هنرهای دراماتیک رفت و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما مشغول تحصیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره او به اجرای تئاترهای بسیاری پرداخت و پس از پیروزی انقلاب برای 2 سال مسوول واحد نمایش رادیو بود و همزمان به گویندگی رادیو پرداخت.

نخستین فیلمی که کاسبی در آن حضور پیدا کرد در سال ۱۳۶۱ و فیلم مرگ دیگری ساخته محمد رضا هنرمند بود. او برای فیلم پدر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است. او در تلویزیون نیز با حضور در مجموعه هایی چون خوش رکاب بسیار موفق بوده است. فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد، به ترتیب روز پخش شامل فیلم های دایره سرخ، پدر، دنیای وارونه، زنگ ها، براده های خورشید، نفوذی و بدوک است.

بر اساس این گزارش، فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش نیز از شنبه هفتم تا ۱۳ اسفند ماه ساعت ۱۳ پخش می‌شود که شامل شغل شریف، حتی اگر شب باشد، داماد خوش قدم، خواستگاری، بوگا، عاشقی در وقت اضافه و حالا چه شود است. ساعت ۱۹ نیز فیلم‌های منتخب خانوادگی از این شبکه پخش می شود که شامل فیلم های برف پیما، کارآگاه فاکس، پسر روزنامه چی، وقتی تو خواب بودی، کوه سرخ غرب، سرزمین ماه و بازیگر قانون است.

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش عبارتند از دشمنان ملت، نجات مزرعه، کونگ فو یوگا، ارثیه، زمانی که آخرین شمشیر کشیده شود، تغییر چهره و ساخت آمریکا و در ساعت یک بامداد نیز منتخب فیلم های کلاسیک به نمایش در می آید که به ترتیب روز پخش شامل در گرمای شب، رویاها، سرداب و پاندول، جاده صاف کن، توده چسبنده ، گاوچران ها و من و خرس ها هستند.

/انتهای پیام

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد

نمایشگاه بناهای تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بناهای تاریخی در عمارت مسعودیه افتتاح شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، ابراهیمی قائم مقام صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی یا قدردانی از خانه هنر دل‌افکن در برگزاری این نمایشگاه، نقش هنرمندان را در راستای معرفی بناهای ارزشمند تاریخی موثر دانست.

او افزود: صندوق توسعه و احیا همواره تلاش خود را بر احیا و نگهداشت آثار تاریخی گذاشته است و این مهم در سال جاری نیز با جدیت ادامه می‌یابد‌.

مریم دل‌افکن مدیر اجرایی این نمایشگاه نیز با قدردانی از حمایت‌های صندوق توسعه و احیا در برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در نمایشگاه آثار بناهای تاریخی ایران حدود 50  هنرمند آثار خود را در رشته‌های مختلف هنری از جمله مجسمه‌سازی، صنایع دستی، دیجیتال آرت، نقاشی خط، نقاشی با مداد رنگی، رنگ روغن، آبرنگ و پاستل با موضوع بناهای تاریخی به نمایش گذاشته‌اند. 

چهره برگزیده هنر انقلاب در سال 1402 معرفی شد

او افزود: علاقه‌مندان به هنر  می‌توانند امروز پنج شنبه 30 فروردین و فردا جمعه از ساعت 11 تا 17 با مراجعه به مجموعه تاریخی مسعودیه واقع در میدان بهارستان از آثار هنرهای به نمایش گذاشته شده بازدید کنند.  

دل‌افکن برپایی این نمایشگاه را پلی برای ارتباط بین گذشته و حال، تاریخ وهنر و فرهنگ غنی کشورمان دانست و گفت: رویکرد اصلی ما، معرفی بناهای تاریخی و کمک به بازسازی این بناها و کاروانسراها و ثبت بیشتر بناهای مذکور است.

دل‌افکن با اشاره به اینکه کارهای تحقیقاتی، نوشتاری و هنری نمایشگاه حدود دو ماه به طول انجامید، گفت: هنرمندان تا 20 فروردین برای ارائه آثار خود مهلت داشتند و از میان تعداد زیادی آثار، بهترین تابلوها را برگزیدیم. در کنار نمایش آثار، کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی هم برگزار می‌شود.

ویدا کوشا پژوهشگر و فعال فرهنگی و اجتماعی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت هنر اظهار داشت: هنر می‌آید که مرهم زخم‌ها باشد و تاثیر آن نیز در جامعه در برخی مواقع بیش از آن است که تصور می‌کنیم.

او با بیان اینکه اگر هنرمند تاریخ را نداند نمی‌تواند اثر فاخری را تولید کند بیان کرد:  اگر عقبه هنری و تاریخی را نسل به نسل منتقل کنیم اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

این فعال فرهنگی و اجتماعی گفت: بن‌مایه هر هنرمند یک مسئولیت اجتماعی است که خلق زیبایی کند و طوری این زیبایی را خلق کند که حس خوب منتقل شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • نمایش آثار آیینی محوطه‌های باستانی در اردبیل
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»