Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:03:50 GMT

تصادف در جاده پارس آباد با یک فوتی و 6 مصدوم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۷۲۷۷

تصادف در جاده پارس آباد با یک فوتی و 6 مصدوم

سید مهدی موسوی، مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس آباد امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: شامگاه امروز در اثر برخورد شاخ به شاخ،  ۲ خودروی سواری تیگو و پژو پارس در جاده شهر اولتان پارس آباد یک نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش این حادثه در شهر اولتان، فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس آباد تصریح کرد: راننده پژوپارس در محل حادثه جان خود را از دست داد و ۶ نفر مصدوم با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شدند.

به گفته شهرام بخشور، فرمانده پلیس راه پارس آباد به مشگین شهر علت این حادثه سرعت و سبقت غیر مجاز راننده پژوپارس بوده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف جاده مغان جاده پارس آباد سانحه رانندگی سید مهدی موسوی فوریت های پزشکی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم