Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های استان، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی سنگین در مسیر خروجی محدوده مرزن‌آباد محور کندوان و محدوده آب‌اسک محور هراز هستیم.

وی گفت: همچنین تردد در مسیرهای خروجی محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به آغاز بارش باران در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز، اضافه کرد: گردنه‌های محورهای گدوک سوادکوه و کیاسر مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

هاشمی با هشدار نسبت به ریزش و رانش و سقوط بهمن در گردنه‌های شمال، گفت: شهروندان درصورت آگاهی از آخرین وضعیت جدی و ترافیکی محورهای شمال با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی امشب در ارتفاعات غربی استان شاهد بارش پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید هستیم که در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این وضعیت روز شنبه ادامه دارد، افزود: روز یک‌شنبه شاهد آسمانی ابری گاهی با بارندگی هستیم که در ارتفاعات مه‌آلود با بارش پراکنده باران و برف، وزش باد و کاهش دما خواهد بود که از شب با کاهش ناپایداری همراه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای سه‏‌شنبه ۱۰ و چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما هستیم که در مناطق ساحلی همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت هواشناسی بارش برف و باران مازندران کاهش دید جاده شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بسته شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی  تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

تردد خودرو‌ها از محور‌های جایگزین سواکوه و کندوان انجام خواهد شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • محور هراز باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز بسته شد